LISTA UCZNIÓW KSZTAŁCĄCYCH SIĘ W ZAWODZIE TECHNIK MECHATRONIK ZAKWALIFIKOWANYCH DO UDZIAŁU W PROJEKCIE:
?ROZWIJAMY SWOJE ZAWODOWE SZANSE NA EUROPEJSKIM RYNKU PRACY?
Projekt systemowy "Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo" realizowany w obszarze edukacji w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III ? Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.4 ? Otwartość systemu oświaty w kontekście uczenia się przez całe życie, Poddziałanie 3.4.2 ? Upowszechnienie uczenia się przez całe życie jest adresowany do uczniów obecnych klas drugich, kształcących się w zawodzie technik mechatronik. Udział w projekcie daje możliwość zdobyć szlify zawodowe na niemieckim rynku pracy i odbyć praktykę zawodową w Niemczech.
Lp. | Imię i nazwisko | Data urodzenia |
1. | Patryk Adamus | 14.12.1996 |
2. | Patryk Antosz | 17.10.1996 |
3. | Tomasz Chodzidło | 15.03.1996 |
4. | Adrian Duda | 17.03.1996 |
5. | Grzegorz Figura | 21.02.1996 |
6. | Adam Grzechnik | 2.12.1996 |
7. | Paweł Haratyk | 17.04.1996 |
8. | Kamil Hlubek | 21.01.1996 |
9. | Błażej Jacek | 8.04.1996 |
10. | Andrzej Jałowiczor | 3.10.1996 |
11. | Wojciech Janosz | 10.05.1996 |
12. | Karol Jurga | 12.06.1996 |
13. | Kamil Klaja | 15.01.1996 |
14. | Marcin Kajzar | 20.05.1996 |
15. | Norbert Kiermasz | 10.07.1996 |
16. | Łukasz Klis | 19.06.1996 |
17. | Klaudiusz Kołtuński | 26.05.1996 |
18. | Dawid Kopala | 13.03.1996 |
19. | Benjamin Kurzyca | 15.11.1996 |
20. | Bartłomiej Michna | 5.01.1996 |
21. | Damian Obracaj | 30.03.1996 |
22. | Dawid Pękała | 28.04.1996 |
23. | Tobiasz Przybylski | 3.08.1996 |
24. | Sebastian Radoń | 1.05.1996 |
25. | Wojciech Staroń | 21.03.1996 |
26. | Arkadiusz Szkoda | 7.04.1996 |
27. | Daniel Wacławik | 5.09.1996 |
28. | Piotr Waleczek | 5.07.1996 |
29. | Szymon Wawrzyczek | 3.01.1996 |
30. | Adam Zawada | 26.01.1996 |
Lista rezerwowa:
Lp. | Imię i nazwisko |
1. | Czysz Łukasz |
2. | Wojciech Kamil |
3. | Bury Mateusz |
4. | Balcarek Wojciech |
UWAGA!!! NA DRZWIACH KIEROWNIKA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO ZOSTAŁA ZAMIESZCZONA LISTA UCZNIÓW KSZTAŁCĄCYCH SIĘ W ZAWODZIE TECHNIK MECHATRONIK ZAKWALIFIKOWANYCH DO UDZIAŁU W PROJEKCIE:
?ROZWIJAMY SWOJE ZAWODOWE SZANSE NA EUROPEJSKIM RYNKU PRACY?
Projekt systemowy "Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo" realizowany w obszarze edukacji w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III ? Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.4 ? Otwartość systemu oświaty w kontekście uczenia się przez całe życie, Poddziałanie 3.4.2 ? Upowszechnienie uczenia się przez całe życie jest adresowany do uczniów obecnych klas drugich, kształcących się w zawodzie technik mechatronik. Udział w projekcie daje możliwość zdobyć szlify zawodowe na niemieckim rynku pracy i odbyć praktykę zawodową w Niemczech.
UWAGA!!! OGŁASZAMY NABÓR UCZESTNIKÓW WŚRÓD UCZNIÓW KSZTAŁCĄCYCH SIĘ W ZAWODZIE TECHNIK MECHATRONIK DO UDZIAŁU W PROJEKCIE:
?ROZWIJAMY SWOJE ZAWODOWE SZANSE NA EUROPEJSKIM RYNKU PRACY?
Projekt systemowy "Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo" realizowany w obszarze edukacji w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III ? Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.4 ? Otwartość systemu oświaty w kontekście uczenia się przez całe życie, Poddziałanie 3.4.2 ? Upowszechnienie uczenia się przez całe życie jest adresowany do uczniów obecnych klas drugich, kształcących się w zawodzie technik mechatronik. Udział w projekcie daje możliwość zdobyć szlify zawodowe na niemieckim rynku pracy i odbyć praktykę zawodową w Niemczech. Zainteresowani udziałem w projekcie mają obowiązek złożyć w sekretariacie szkoły podanie o udział w projekcie i opinie wychowawcy, jednego z nauczycieli przedmiotów zawodowych i nauczyciela języka obcego do dnia 7 lutego 2014 r.
Wzór podania i blankiety do wystawienia opinii dla kandydatów do uczestnictwa w projekcie dostępne są na stronie internetowej szkoły.
Weryfikacji podań kandydatów i ustalaniem listy uczestników projektu zajmie się specjalnie do tego zadania powołana Komisja Rekrutacyjna, w skład której wejdą:
- przewodniczący komisji - dyrektor szkoły mgr inż. Piotr Cygan,
- członkowie komisji ? nauczyciele przedmiotów zawodowych,
- nauczyciele języków obcych,
- wychowawca klasy.
Komisja Rekrutacyjna, na podstawie przeprowadzonej weryfikacji, wyłoni dwie listy uczestników projektu: listę główną i listę rezerwową.
Kryteria naboru:
- poziom wiedzy zawodowej
- wyniki, uzyskane w pierwszym semestrze roku szkolnego 2013/2014
- udział w olimpiadach i konkursach z przedmiotów zawodowych
- komunikatywna znajomość języka niemieckiego
- udział w zajęciach pozalekcyjnych
- zachowanie, aktywność społeczna uczniów
Wyniki naboru zostaną opublikowane na stronie internetowej szkoły dnia 10 lutego 2014.
UWAGA!!! OGŁASZAMY WYNIK NABORU UCZESTNIKÓW WŚRÓD UCZNIÓW KSZTAŁCĄCYCH SIĘ W ZAWODZIE TECHNIK HOTELARSTWA DO UDZIAŁU W PROJEKCIE:
?ROZWIJAMY SWOJE ZAWODOWE SZANSE NA EUROPEJSKIM RYNKU PRACY?
Komisja Rekrutacyjna, na podstawie przeprowadzonej weryfikacji podań złożonych przez uczniów technikum hotelarskiego, ogłosiła, że wszystkie osoby zgłaszające swój udział do projektu ?ROZWIJAMY SWOJE ZAWODOWE SZANSE NA EUROPEJSKIM RYNKU PRACY? zostały wpisane na listę uczestników!
Pierwszy tydzień grudnia 2013 był dla nauczycieli z PZS nr 2 w Pszczynie czasem intensywnej nauki oraz zdobywania kompetencji i doświadczeń w zakresie nowoczesnego kształcenia młodzieży.
12 nauczycieli języków obcych i przedmiotów zawodowych informatycznych wzięło udział w projekcie: ?MOBILINI NAUCZYCIELE KSZTAŁCĄ NOWOCZEŚNIE I SKUTECZNIE?- ?Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych? realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ? POKL na zasadach programu ?Uczenie się przez całe życie?. Partnerem zagranicznym szkoły była firma Vitalis z siedzibą w Schkeuditz koło Lipska, gdzie szkolenie było realizowane.
W trakcie tygodniowej wymiany doświadczeń w Niemczech, uczestnicy projektu zgłębiali tajniki dualnego systemu kształcenia zawodowego u naszych sąsiadów, poznawali strukturę współpracy niemieckich szkół z pracodawcami i instytucjami administracyjnymi oraz mieli okazję poznać innowacyjne metody kształcenia ogólnego i zawodowego.
Dzięki wizytom w wielu placówkach szkoleniowych i szkołach językowych (m. in. w Saksońskiej Agencji Edukacji, Akademii Lovania, szkole językowej Berlitz, stowarzyszeniu InterDAF) na Uniwersytecie Lipskim, w Urzędzie Pracy w Lipsku oraz w licznych centrach kształcenia zawodowego nauczyciele mieli okazję poznać od podszewki zarówno ofertę kształcenia jak i spójne działanie systemu edukacji.
Podczas wizyty technicznej w Centrum Edukacji Zawodowej w Lipsku uczestnicy projektu zwiedzili nowocześnie wyposażone pracownie dla zawodów branży elektronicznej, elektrycznej i informatycznej, gdzie uczniowie uzupełniają swoją wiedzę praktyczną zdobywaną w zakładach pracy. Instytucja edukacyjna ?Robotron? przedstawiła swoje laboratoria przystosowane do kształcenia w kierunku szeroko pojętego programowania oraz zarządzania systemami operacyjnymi.
Poza wizytami technicznymi, nauczyciele mieli okazję poznać kulturę, historię oraz zabytki przepięknych miast wschodnich Niemiec: Lipska, Drezna i Berlina, które o tej porze roku tętnią atmosferą nadchodzących świąt i kuszą magią największych w Niemczech jarmarków bożonarodzeniowych.
W Lipsku ogromne wrażenie wywarła na nauczycielach Szklana Manufaktura Volkswagena, gdzie powstaje ?szyta na miarę? limuzyna Phaeton, a cały proces powstawania luksusowego auta można było oglądać z bliska.
Ciekawa była również wycieczka do Drezna, gospodarczego i kulturalnego centrum Saksonii, gdzie można było podziwiać odbudowany po bombardowaniu w 1945 r. kościół Frauenkirche, przepiękny rokokowy pałac Zwinger oraz historyczną starówkę.
W ramach wymiany doświadczeń udało się także zwiedzić tętniący życiem Berlin, jedno z najciekawszych miast Europy, nie tylko ze względu na historię i upamiętniające ją zabytki ale przede wszystkim kulturę i sztukę obecną w każdym zakątku miasta.
Interesujących doświadczeń dostarczyło również berlińskie Muzeum Techniki, gdzie uczestnicy projektu oprócz podziwiania legendarnych eksponatów techniki mieli również możliwość przeprowadzania ciekawych eksperymentów m. in. z zakresu fizyki, akustyki, optyki.
Projekt okazał się przedsięwzięciem bardzo cennym i inspirującym. Dzięki niemu uczestnicy nabyli bogate doświadczenia i kompetencje zawodowe, co przełoży się na poprawę ich warsztatu pracy oraz przyczyni się do wzrostu jakości kształcenia w PZS nr 2. Bezpośrednim efektem wymiany będzie stworzenie katalogu dobrych praktyk oraz strony internetowej dotyczącej projektu.
Strona 388 z 424