Regulamin szkolnego konkursu fotograficznego z okazji

Dnia Ziemi

pt.: ?Wiosną przyroda budzi się do życia?

REGULAMIN KONKURSU:

  1. Uczestnicy mogą zgłaszać maksymalnie 3 zdjęcia w dwóch kategoriach:
    • krajobraz
    • osobliwość natury
  2. Zgłoszenia przyjmowane są w terminie od 14 kwietnia do końca kwietnia br.
  3. Fotografie należy oddawać w formie elektronicznej, zapisując je na płycie CD bądź w formie tradycyjnej (format 13x18). Płytę należy opisać podając imię, nazwisko oraz klasę.
  4. Niedozwolone jest kopiowanie zdjęć z Internetu. Przyjmowane są wyłącznie prace autorskie.
  5. Udział w konkursie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na publikację wyróżnionych zdjęć.
  6. Najciekawsze zdjęcia zostaną opublikowane na stromie internetowej szkoły.
  7. Zwycięzcy trzech pierwszych miejsc otrzymają nagrody oraz dyplomy.
  8. W celu uzyskania bliższych informacji należy kontaktować się z organizatorami konkursu.
  9. Organizatorzy konkursu: Anna Frej, Katarzyna Zajusz

Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie!

 

I miejsce

Michał Kuśka

klasa 1 Tok

 

II miejsce

Sabina Fabian

klasa 1 Tok

 

III miejsce

Weronika Gregor

klasa 1 Lob

Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy za udział w Konkursie, zaś zwycięzcom gratulujemy sukcesy. Nagrody zostaną wręczone na akademii z okazji zakończenia roku szkolnego.

 

W sobotę, 28 marca 2015 roku, członkowie KOŁA MECHATRONIKI, jakie funkcjonuje w Powiatowym Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy współpracy z Powiatowym Ogniskiem Pracy Pozaszkolnej w Pszczynie, wzięli udział w VII edycji międzynarodowego konkursu Robotic Tournament, jaki odbywał się w Zespole Szkół Technicznych w Rybniku. Jak co roku liczba liczba uczestników była spora ? w tej edycji zarejestrowało się 79 drużyn ze 182 robotami. Wśród nich były także nasze cztery roboty.

Lista konkurencji obejmowała:

  • LineFollower,
  • LineFollower for lego,
  • Sumo,
  • MiniSumo,
  • Sumo for lego,
  • MicroMouse,
  • Freestyle,
  • LegoConstructor,
  • RoboDragRace.

Podobnie jak w zeszłym roku wystartowaliśmy w dwóch konkurencjach ? LineFollower for lego (polegającej na jak najszybszym pokonaniu trasy wzdłuż poprowadzonej krętej linii) oraz Sumo for lego (w której to należało wypchnąć wrogiego robota z planszy dohy? przynajmniej dwa razy w trakcie trzech maksymalnie trzyminutowych rund). W każdej z nich wystawiliśmy po dwa roboty:

LineFollower for lego

  • Kumamon
  • Pszemek (to nie błąd ortograficzny, a fantazja zgłaszającego...)

Sumo for lego

  • Dzik
  • Bajcep$

W konkurencji LineFollower for lego wystartowało łącznie trzydzieści jeden robotów. Kumamon zajął dziewiąte miejsce, zaś Pszemek dwudzieste drugie miejsce.

LineFollower for lego - Wyniki

W Sumo for lego oba nasze roboty pomimo niewielkich rozmiarów i małej masy (zaledwie 1000 ? 1200 g) wyszły ze swoich grup. Dzik odpadł po trzeciej walce. Z kolei Bajcep$ został wyeliminowany w 1/8 finałów.

Sumo for lego - Wyniki

Naszym mechatronikom gratulujemy wyników i liczymy na miejsca na podium w przyszłym roku!

 

Pochwal się projektem na platformie SElfie+ i weź udział w ogólnopolskim konkursie!

Na początku kwietnia, specjalnie dla beneficjentów programu Erasmus+ Sektora Edukacji szkolnej, zostanie uruchomiona platforma SElfie+. Będzie to przestrzeń do prezentowania działań projektowych w sposób kreatywny i twórczy w formie zdjęć i filmów, jak również okazja do wymiany doświadczeń, dobrych praktyk oraz doskonała zabawa połączona z uczeniem się.

Dlatego już dziś zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie SElfie+ 2015, którego celem jest wyróżnienie i promocja najciekawszych relacji z działań projektowych w ramach programu Erasmus+ Sektora Edukacji szkolnej.

Zachęcamy wszystkich beneficjentów do chwalenia się swoimi projektami!

Szczegóły tutaj...

I miejsce:

Sabina Fabian
kl. I Tok

II miejsce:

Sylwia Kuś
Paulina Szczepańczyk
Karolina Szczypka
kl. IV TG

III miejsce:

Weronika Gregor
Natalia Ruman
kl. 1LOb

Wszystkim Uczestnikom serdecznie dziękujemy za udział w Konkursie.
Nagrody wraz z dyplomami wręczone zostaną na akademii z okazji zakończenia roku szkolnego.