Jesienną porą w środę 17 listopada br. 20 uczniów wzięło udział w wycieczce organizowanej w ramach działalności naszego Szkolnego Koła Turystyczno- Sportowego "Na szczycie". Trasa, którą wspólnie przeszliśmy wynosiła około 17 km. Rozpoczęliśmy marsz z parkingu pod Dębowcem, przeszliśmy na Dębowiec, Szyndzielnię (1028 m .n.p.m), gdzie w schronisku zjedliśmy śniadanie. Niestety po wielu tygodniach pięknej pogody nastąpiło załamanie i resztę drogi powyżej 1000 m n.p.m. kontynuowaliśmy we mgle i wietrze. W schronisku na Klimczoku
(1052 m.n.p.m.) zrobiliśmy jeszcze raz krótką przerwę i zagrzaliśmy się. W bardzo dobrych nastrojach ruszyliśmy trasą zieloną w stronę Przełęczy Kołowrót i Koziej Górki. Mimo pewnych przeszkód i niespodzianek na trasie, udało się nam dotrzeć na Dworzec PKP w Bielsku Białej.
Bardzo miło było się spotkać i wędrować w tak miłym towarzystwie, obcować z przyrodą i poznać innych ludzi, a w końcu swobodnie porozmawiać. Góry zawsze łączą ludzi.
Opiekunami i organizatorkami wycieczki były pani Dominika Góra i pani Anna Kozińska.
Zapraszamy na nasze kolejne wyjazdy w góry (miejmy nadzieję, że na narty i snowboard).