Konkurs poezji śpiewanej "Sentymenty"
20 września 2013 r. w Pszczyńskim Centrum Kultury odbyła się kolejna edycja konkursu poezji śpiewanej "Sentymenty". W konkursie wzięło udział 16-stu wokalistów z całego województwa śląskiego.
Uczennica naszej szkoły Karolina Stalmach z klasy III LO B wraz z zespołem w składzie: Dawid Komraus - fortepian, Bartek Rachwał - gitara, była jedną z dwóch osób, które reprezentowały nasz powiat. Poziom konkursu był bardzo wysoki. Wykonawcy wykazali się dużym wyczuciem, ale również charyzmą podczas wykonywania swoich utworów. Karolina wykonując piosenkę "Śpieszmy się kochać ludzi" ze słowami ks. Jana Twardowskiego została dostrzeżona i nagrodzona zaproszeniem na lekcje śpiewu do p. Barbary Malon - Brody w studiu śpiewu.
Serdecznie dziękuję Karolinie, Dawidowi i Bartkowi za wspaniały występ i reprezentowanie naszej szkoły.
Konkurs na zbiórkę plastikowych nakrętek!
Uwaga!
Rusza trzecia edycja konkursu
na zbiórkę plastikowych nakrętek!
Włączamy się znów do akcji pomocy ?Kulejącym Aniołom?, czyli podopiecznym Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Pszczynie.
Ogłaszamy konkurs. Osoba, która w ciągu całego roku szkolnego zbierze największą ilość plastikowych nakrętek i przekaże je, podliczone, do biblioteki szkolnej przy ulicy Szymanowskiego 12, otrzyma nagrodę w postaci "Kolacji dla dwojga" w jednej z pszczyńskich restauracji.
Nie wyrzucaj plastikowych nakrętek! Przekazuj je na cele charytatywne!
Konkurs fotograficzny
Regulamin konkursu fotograficznego
?Mój przyszły zawód w obiektywie?
- Konkurs organizowany jest przez Samorząd Uczniowski Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Pszczynie w ramach obchodów Ogólnopolskiego Tygodnia Przedsiębiorczości.
- Konkurs przeznaczony jest dla uczniów PZS 2 w Pszczynie.
- Tematyka konkursu dotyczy prezentacji swojego kierunku kształcenia oraz przyszłego zawodu utrwalonego na fotografii.
- Uczestnik zgłasza dwa zdjęcia formatu 15x21 cm. Jedno zdjęcie ma przedstawiać wykonywaną pracę, drugie ? jej efekt. Do zdjęć należy dołączyć informację z opisem wykonywanej czynności i jej efektu.
- Fotografie należy przekazać do biblioteki szkolnej przy ul. Szymanowskiego 12 do 04.10.2013 r.
- O zwycięstwie decydować będą: pomysł na fotografię, jakość zdjęcia oraz walory estetyczne.
- W jury zasiądą: Wicedyrektor PZS 2 ? Jarosław Kinalski, Roman Link, Anna Kozińska, Kinga Grygier, przewodniczący SU.
- Wyniki konkursu ogłoszone zostaną na stronie internetowej Szkoły 10.10. 2013 r.
- Laureaci konkursu uhonorowani zostaną nagrodami rzeczowymi oraz dyplomami 17.10.2013 r. w czasie konferencji podsumowującej Tydzień Przedsiębiorczości.
- Wystawa pokonkursowa prac będzie miała miejsce na terenie Szkoły w czasie trwania Ogólnopolskiego Tygodnia Przedsiębiorczości 2013.
- Wszelkich informacji udziela pani Kinga Grygier w bibliotece szkolnej.
Głosuj na Pszczynę!
Stacja radiowa RMF FM, organizuje kolejną edycję konkursu dla internautów i słuchaczy stacji, którego nagrodą są odwiedziny wozów satelitarnych i dziennikarzy stacji w mieście, które zdobędzie największą liczbę głosów internautów. Głosowanie internetowe trwa do piątku do godz. 12.00. Stacja RMF FM odwiedzi zwycięskie miasto w sobotę 21 września 2013 r. i będzie nadawała przez kilka godzin "Fakty z Twojego Miasta", informując o ciekawostkach związanych z odwiedzanym miastem. Przedstawi także miejsca warte odwiedzenia w zwycięskim mieście.
W tym tygodniu Pszczyna, drugi raz z rzędu zakwalifikowała się do finału tygodnia, tym razem wraz z Gniewem, Wałczem, Przemyślem, Spałą i Walewicami. Głosy internautów zdecydują czy stacja RMF FM zawita do Pszczyny.
W zeszłym tygodniu zabrakło bardzo niewiele do zwycięstwa. Pszczyna przegrała o niecałe 0,5 % ze Świnoujściem. W tym tygodniu, mamy kolejną szansę. Więcej szczegółów można znaleźć na stronach lokalnych portali internetowych, które przyłączyły się do akcji informacyjnej, a także bezpośrednio na stronie rozgłośni RMF FM.
Link do strony głosowania:
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-fakty-z-twojego-miasta-zdecyduj-dokad-pojedziemy,nId,1028286
Gorąco zapraszamy do głosowania na PSZCZYNĘ!
Globalna wioska...
Cóż sądzą o nas Portugalczycy, których mamy okazję gościć? W epoce internetu oraz podglądarek/wyszukiwarek internetowych wystarczy zajrzeć na tę stronę WWW i samemu się przekonać...
Obchody Dnia Sybiraka w Pszczynie
W rocznicę napaści ZSRR na Polskę ? 17 września ? pamiętamy nie tylko o tych tragicznych w skutkach wydarzeniach dla naszego kraju, ale w szczególności wspominamy początek gehenny, jaką zgotowały władze sowieckie ludności zamieszkałej we wschodnich województwach II Rzeczypospolitej i nie tylko. Wielu Polaków, również z Pszczyny uciekało na wschodnie tereny naszego kraju przed frontem niemieckim, gdzie spotkali się z nowym najeźdźcą. Wielu deportowano na Syberię, wielu już nigdy nie powróciło w ojczyste strony. Dzisiaj żyją już tylko ci Sybiracy, którzy w okresie dziecięcym znaleźli się na ?nieludzkiej ziemi?. Wydarzenia, które towarzyszyły im wówczas, na zawsze wryły się w pamięć.
Obchody Dnia Sybiraka rozpoczęły się w Pszczynie od uroczystej mszy świętej w kaplicy p.w. św. Ojca Pio w Pszczynie 15 września (niedziela). Natomiast dwa dni później młodzież Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 we współpracy z Powiatowym Ogniskiem Pracy Pozaszkolnej zaprosiła przedstawicieli Związku Sybiraków na poczęstunek, podczas którego przedstawiono program artystyczny. Był to montaż słowno-muzyczny, nawiązujący również do rocznicy 85-lecia powstania Związku Sybiraków oraz 25-lecia reaktywowania Związku. Spotkanie poprowadziły Agnieszka Matejaszczyk oraz Anna Wawrzyczek z II a LO, utwory poetyckie recytowały: Karolina Gruszka, Małgorzata Samulczyk oraz Hanna Larysz (II a LO), natomiast piosenki wykonali: Michalina Wituła z I TTŻ, Agnieszka Dobija z III TI, Mateusz Czysz z II a LO, akompaniament: Krzysztof Suchoń z III TI. Tłem występu była prezentacja multimedialna przygotowana przez Kamila Janasa (II a LO). Natomiast poczęstunek dla gości przygotowała młodzież z klasy II a LO.
W uroczystości uczestniczyła zastępca Burmistrza pani Barbara Sopot ? Zembok, pani Dorota Garus ? przedstawiciel Starostwa Powiatowego, Dyrektor Powiatowego Ogniska Pracy Pozaszkolnej pan Marcin Bienioszek, dyrekcja PZS nr 2 pan Piotr Cygan oraz Jarosław Kinalski oraz oczywiście przedstawiciele Związku Sybiraków z Pszczyny z panią Stanisławą Pistelok na czele.
Stosowne Listy Gratulacyjne oraz słowa uznania zostały przesłane na ręce Związku od pana Burmistrza Dariusza Skrobola oraz Starosty Powiatu Pszczyńskiego pana Pawła Sadzy.
Po oficjalnej części spotkania młodzież mogła otoczyć gości i posłuchać wspomnień związanych z zesłaniem na Syberię. Te indywidualne rozmowy i dyskusje były cenną lekcją historii.
II Powiatowy Bieg Przełajowy Bitwy Pszczyńskiej odwołany!
Powiatowe Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Pszczynie informuje, że zaplanowany na piątek 20 września II POWIATOWY BIEG PRZEŁAJOWY BITWY PSZCZYŃSKIEJ 1939 r. zostaje odwołany ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne.
Impreza zostaje przeniesiona na wiosnę przyszłego roku. Wszystkich zainteresowanych serdecznie przepraszamy!
UWAGA!!!
INFORMUJEMY, ŻE 17.09.2013 r. GŁÓWNA BRAMA WJAZDOWA DO SZKOŁY BĘDZIE ZAMKNIĘTA.
PROSIMY O WJAZD NA PARKING PRZEZ DRUGĄ BRAMĘ OBOK BLOKU NAUCZYCIELSKIEGO PRZEZ BOISKA SZKOLNE.
MOBILINI NAUCZYCIELE KSZTAŁCĄ NOWOCZEŚNIE I SKUTECZNIE
UWAGA!!! TRWA NABÓR NAUCZYCIELI DO PROJEKTU:
?MOBILINI NAUCZYCIELE KSZTAŁCĄ NOWOCZEŚNIE I SKUTECZNIE?
?Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych? realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ? POKL na zasadach Programu ?Uczenie się przez całe życie?
Projekt jest adresowany do nauczycieli języków obcych i przedmiotów informatycznych zatrudnionych w PZS nr 2 w Pszczynie. Wszyscy nauczyciele, którzy wzięli udział w spotkaniu informacyjnym na temat projektu w dniu 30.08.2013 r. oraz są nadal zainteresowani udziałem w projekcie, składają w sekretariacie KARTĘ ZGŁOSZENIA KANDYDATA do dnia 16.09.2013 r.
Wzór podania dla kandydatów, wyrażających chęć udziału w projekcie, dostępny jest w sekretariacie PZS nr 2 w budynku przy ul. Szymanowskiego 12 lub bezpośrednio u p. Anny Smusz-Waberskiej.
Weryfikacji zgłoszeń kandydatów i ustalaniem listy uczestników projektu zajmie się specjalnie do tego zadania powołana Komisja Rekrutacyjna, w skład której wejdą: Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej - dyrektor PZS nr 2 mgr inż. Piotr Cygan, v-ce Dyrektor PZS nr 2 mgr inż. Mirosława Bienioszek oraz starszy specjalista ds. osobowych- mgr Jolanta Pochłopień.
Komisja Rekrutacyjna, na podstawie przeprowadzonej weryfikacji, wyłoni dwie listy uczestników projektu: listę główną i listę rezerwową.
MISTRZOSTWA SZKOŁY W LEKKIEJ ATLETYCE
WYNIKI Z MISTRZOSTW SZKOŁY W LEKKIEJ ATLETYCE
z dnia 13.09.2013
W zawodach startowało 51 uczniów (dziewcząt 24, chłopców 27). Startujący osiągnęli następujące wyniki:
DZIEWCZĘTA
100 m
LP | NAZWISKO I IMIĘ | KLASA | WYNIK (sek) |
1. | Gardawska Karina | III EO | 15,10 |
2. | Telok Agnieszka | I Tkg | 15,49 |
3. | Sajdok Katarzyna | IV E | 15,59 |
4. | Jankowska Joanna | II TŻ | 16,24 |
5. | Opitek Grażyna | I Tkg | 16,25 |
6. | Jędrysek Monika | II TG | 16,62 |
7. | Nycz Sylwia | I Tor | 16,76 |
8. | Żupa Dominika | IV E | 17,54 |
9. | Pruczkowska Natalia | I Tle | 18,27 |
800 m
LP | NAZWISKO I IMIĘ | KLASA | WYNIK (sek) |
1. | Grzegorzek Tatiana | I B LO | 3,10,44 |
2. | Szafron Barbara | II TG | 3,32,03 |
250 m
LP | NAZWISKO I IMIĘ | KLASA | WYNIK (sek) |
1. | Waleczek Daria | I Tle | 0,46,80 |
2. | Skrzypczyk Anna | IV E | 0,48,83 |
3. | Pruczkowska Natatalia | I Tle | 0,55,92 |
Pchnięcie kulą
LP | NAZWISKO I IMIĘ | KLASA | WYNIK (m) |
1. | Szczotka Dorota | IVTe | 9,72 - rekord szkoły |
2. | Lipus Klaudia | III TAK | 9,09 |
3. | Langer Sylwia | II TOR | 8,93 |
4. | Szczypka Karolina | III TG | 8,27 |
5. | Szczotka Anna | II TIG | 8,28 |
6. | Kozik Dominika | I Tle | 6,85 |
7. | Chodóra Jagoda | I Tho | 6,54 |
8. | Serafin Karolina | I Tor | 7,38 |
9. | Zawisza Magdalena | I B LO | 6,10 |
10. | Mazur Wioletta | I B LO | 6,46 |
Skok w dal
LP | NAZWISKO I IMIĘ | KLASA | WYNIK (m) |
1. | Sojka Monika | I TOR | 3,85 |
2. | Gardawska Karina | III EO | 3,83 |
3. | Fordon Martyna | I Tho | 3,81 |
4. | Sajdok Katarzyna | IV E | 3,59 |
5. | Waleczek Daria | I Tle | 3,51 |
6. | Mazur Wioletta | I B Lo | 2,74 |
7. | Zawisza Magdalena | I B LO | 2,57 |
8. | Hadaś Marzena | IV E | 2,28 |
Chłopcy
100 m
LP | NAZWISKO I IMIĘ | KLASA | WYNIK (sek) |
1. | Grygier Błażej | II LOa | 12,57 |
2. | Kuszek Paweł | I LOb | 12,96 |
3. | Duży Bartek | I B LO | 13,12 |
4. | Żogała Bartek | II TAR | 13,13 |
5. | Czysz Łukasz | II B TM | 13,22 |
6. | Adamus Patryk | II B TM | 13,22 |
7. | Sornowski Kamil | I Br | 13,50 |
8. | Sajdok Patryk | IV TI | 13,54 |
9. | Pękała Sebastian | II B LO | 13,61 |
10. | Czembor Błażej | II TAR | 13,66 |
11. | Kantor Mikołaj | I Tle | 13,68 |
12. | Furtok Artur | III LOR | 13,72 |
13. | Skrobol Sławek | II TŻ | 14,20 |
14. | Korus Adrian | II TAR | 14,42 |
250 m
LP | NAZWISKO I IMIĘ | KLASA | WYNIK (sek) |
1. | Bajkowski Szymon | I TOR | 0,34,54 |
2. | Sikorski Kamil | II A LO | 0,34,47 |
3. | Kuszek Paweł | I B LO | 0,35,60 |
4. | Lachowski Robert | III LOR | 0,35,70 |
1500 m
LP | NAZWISKO I IMIĘ | KLASA | WYNIK (sek) |
1. | Żemła Piotr | III LOR | 5,09,80 |
2. | Włodarczyk Mateusz | I TI | 5,13,42 |
3. | Zjawiński Paweł | I B LO | 5,28,96 |
Skok w dal
LP | NAZWISKO I IMIĘ | KLASA | WYNIK (m) |
1. | Pękała Sebastian | II LOB | 5,47 |
2. | Żogała Bartek | II TAR | 5,13 |
3. | Kurczyk Marcin | I TR | 5,00 |
4. | Grygier Błażej | II LOA | 4,90 |
5. | Żemła Marcin | I TKg | 4,89 |
6. | Sornowski Kamil | I TBR | 4,89 |
7. | Tomaszczyk Mateusz | I Ti | 4,81 |
8. | Czysz Mateusz | II LO a | 4,61 |
9. | Kumor Szymon | I TBR | 4,19 |
Pchnięcie kulą
LP | NAZWISKO I IMIĘ | KLASA | WYNIK (m) |
1. | Ciemierz Witold | III A LO | 12,60 |
2. | Polonis Wojciech | III A LO | 11,32 |
3. | Czech Mateusz | II A LO | 10,86 |
4. | Paszek Bartłomiej | III LOR | 10,64 |
5. | Szymbara Andrzej | III Ti | 10,58 |
6. | Nocoń Mateusz | III TG | 10,54 |
7. | Wojciechowski Radosław | II B LO | 10,48 |
8. | Staroń Wojciech | II B TM | 10,41 |
9. | Pilar Łukasz | I TŻ | 9,96 |
10. | Urban Rafał | III A LO | 9,47 |
11. | Radoń Sebastian | II ATM | 9,35 |
12. | Korus Adrian | II TAR | 8,91 |
13. | Mnich Piotr | III A LO | 8,75 |
14. | Puchała Daniel | III A LO | 8,40 |
MISTRZOWIE SZKOŁY w LEKKIEJ ATLETYCE
w roku szkolnym 2013/14
DZIEWCZĘTA
- GARDAWSKA KARINA - klasa II TOR
- SOJKA MONIKA - klasa I TOR
- WALECZEK DARIA - klasa I TLE
CHŁOPCY
- GRYGIER BŁĄŻEJ - klasa II A LO
- KUSZEK PAWEŁ - klasa I B LO
- ŻOGAŁA BARTEK - klasa II TAR
II Powiatowy Bieg Przełajowy Bitwy Pszczyńskiej 1939
Starosta Pszczyński, Powiatowe Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Pszczynie, Stowarzyszenie Bitwy pod Pszczyną 1939 "PRO MEMORIA" oraz Nadleśnictwo Kobiór zapraszają uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z powiatu pszczyńskiego do udziału w drugiej edycji imprezy o nazwie II POWIATOWY BIEG PRZEŁAJOWY BITWY PSZCZYŃSKIEJ 1939 r., który odbędzie się w piątek 20 września 2013 roku w Ćwiklicach, na boisku LKS GROBLA ĆWIKLICE oraz pod Lasem Brzeziny (długość trasy biegu to około 1200 m). Zgłoszenia można nadsyłać faksem na nr: 32 210 2498 lub mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 16 września 2013 r.!!!
Serdecznie zapraszamy!
MISTRZOSTWA SZKOŁY W LEKKOATLETYCE
MISTRZOSTWA SZKOŁY W LEKKOATLETYCE
Data: 13.09.2013 (piątek)
Miejsce: boisko PZS nr 2
Godzina i miejsce zbiórki zawodników: 12:00 (po 4 lekcji na boisku)
Program zawodów:
12:00 - zbiórka na boisku asfaltowym i otwarcie zawodów
12:15 - bieg na 100 m dziewczęta
12:15 - pchnięcie kulą chłopcy
12:15 - skok w dal dziewczęta
12:35 - bieg na 100 m chłopcy
12:55 - bieg na 1 okrążenie dziewczęta
13:00 - skok w dal chłopcy
13:00 - pchniecie kulą dziewczęta
13:05 - bieg na 1 okrążenie chłopcy
13:15 - bieg na 800 m dziewczęta
13:30 - bieg na 1500 m chłopcy
14:00 - podsumowanie zawodów z LA, rozdanie nagród dla najlepszych
Program minutowy może ulec zmianie!
W przypadku deszczu, złej pogody zawody zostaja przenieśione na inny termin.
RAJD ROWEROWY
Zapraszamy na Rajd Rowerowy "Nad Jezioro Paprocańkie" 14.09.2013 r.
Zbiórka pod szkołą ul. Szymanowskiego 12 o godzinie 8:45.
Więcej informacji i zapisy u P. A. Kozińskiej (w-f).
W razie niepogody (deszcz) termin zostanie zmieniony.
Rekrutacja do projektu "Mam zawód - mam pracę w regionie" w roku szkolnym 2013/2014
Przypominamy wszystkim uczniom, że trwa już rekrutacja do trzeciej, ostatniej edycji projektu systemowego ?Mam zawód - mam pracę w regionie" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
TERMIN REKRUTACJI: od 2 września 2013 r. do 4 października 2013 r.
Zaplanowane w ramach projektu działania:
- udzielenie kompleksowego wsparcia uczniom z zakresu doradztwa zawodowego grupowego i indywidualnego;
- zajęcia wyrównawcze m.in. z matematyki, fizyki;
- zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne m.in. z j. angielskiego, matematyki;
- kursy, w tym kursy certyfikowane m.in.: kurs na kierowcę - operatora wózka jezdniowego (w tym bezpieczna wymiana butli), kurs przygotowawczy SEP 1 kv, kurs - obrabiarki CNC, carvingu I stopnia, kelnerski, barmański I stopnia, CAFE - BARISTA, florystyczny, fotografii cyfrowej I stopnia, obsługi programu ?Subiekt GT?, obsługi programu SYMFONIA I + II + III, obsługi programu AutoCad, obsługi programu ?Księgowość w działalności gospodarczej?, grafiki komputerowej ?Tworzenie stron internetowych?, obsługi kas fiskalnych ?Nowoczesny sprzedawca?, kurs języka angielskiego dla danego zawodu, stylizacji paznokci, wizażu;
- praktyki/staże zawodowe m.in. w branży: spożywczej, mechanicznej, informatycznej, elektronicznej, geodezyjnej, reklamowej, mechatronicznej, transportowo-spedycyjnej;
- wizyty studyjne u pracodawców m.in.: Fiat Auto-Poland Zakład Tychy, ZAMEL Sp. z o.o., Inter-Grabex Logistic Sp z o.o., Gospodarstwo Szkółkarskie KAPIAS, Geo-Surveying, Grupa Terrabit Janusz Hess , Advicom Spółka z o.o., WODMETAL, Transport Międzynarodowy i Krajowy Tomasz Dzida Sp. z o.o., Hotel Gołębiewski w Wiśle, RAFAKO S.A., Vulcan Sp. z o.o.;
Dodatkowo uczestnicy projektu będą mieli możliwość skorzystania z kursów on-line, dostępnych na specjalnie przygotowanej do tego celu platformie e-learningowej. Na platformie tej dostępne będą 3 bloki szkoleniowe, podzielone na kursy przygotowujące do matury, kursy wyrównujące dysproporcje edukacyjne oraz kursy dodatkowe, poszerzające wiedzę.
Warunki udziału w projekcie:
- Uczestnikiem Projektu może być osoba, która w chwili podpisywania deklaracji uczestnictwa spełnia łącznie następujące kryteria:
- kształci się w szkole (zasadniczej szkole zawodowej lub technikum) biorącej udział w Projekcie;
- nie była Uczestnikiem Projektu w poprzednim roku szkolnym;
- nie jest uczestnikiem innego projektu realizowanego w ramach Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
- Warunkiem ubiegania się o udział w Projekcie jest złożenie przez Kandydata, następujących dokumentów:
- formularza zgłoszeniowego do Projektu (Załącznik nr 1);
- oświadczenia Uczestnika Projektu (Załącznik nr 2);
- wypełnionej ankiety rekrutacyjnej (Załącznik nr 3).
Szczegółowe informacje na temat uczestnictwa w Projekcie można znaleźć w "Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa w projekcie" oraz na stronie: www.e-zawodowcy.eu
Wypełnione i podpisane dokumenty przyjmowane będą w terminie od 2 września 2013 r. do 4 października 2013 r. w sekretariatach szkół biorących udział w projekcie. Kontakt: Wydział Oświaty i Zdrowia Starostwa Powiatowego w Pszczynie przy ul. 3 Maja 10, pokój nr 39, tel. (32) 449 23 08.
Dokumenty dostępne również w sekretariatach szkół. Pełną informację można znaleźć na stronie WWW powiatu.
WSPOMNIENIE WAKACJI
Uczniowski Klub Sportowo ? Turystyczny ?DIABLAK?
Powiatowe Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Pszczynie
Zakład Fotograficzny Pana Marka Grucki
zapraszają uczniów do wzięcia udziału w
II DZIENNIKARSKO ? FOTOGRAFICZNYM KONKURSIE
?WSPOMNIENIE WAKACJI?
KONKURS OBJĘTY JEST PATRONATEM
STAROSTY PSZCZYŃSKIEGO
ORAZ BURMISTRZA MIASTA PSZCZYNA
Szczegóły i regulamin konkursu na:
www.skkt-diablak.pszczyna.edu.pl
Na laureatów czekają interesujące i atrakcyjne nagrody!!!
WTOREK 3.09.2013
8.30 ? 12.30
Zajęcia z wychowawcami ? klasy pierwsze:
- sprawy organizacyjne,
- zajęcia integracyjne,
- poznanie obiektów szkolnych (pracownie, obiekty sportowe, biblioteka, gabinet pedagoga, gabinet higienistki, internat),
- zapoznanie z funkcjonującymi w szkole regulaminami i dokumentami,
- zapoznanie z przepisami BHP, zasadami bezpiecznego poruszania się po terenie szkoły ? między budynkami, pracowniami oraz w drodze do i ze szkoły,
- zapoznanie z kalendarzem roku szkolnego 2013/2014,
- plan lekcji,
- poinformowanie o działających w szkole zajęciach pozalekcyjnych,
- ubezpieczenie ? do 20.09.
Przydział sal dla klas pierwszych:
- I Tor (J. Woźnica) ? Bogedaina, sala 18,
- I Tle (I Sekta) ? Bogedaina, sala 7,
- 1 TMa (L. Kondzielnik) ? sala 52,
- 1 TMb (M. Puchała) - sala 27,
- I Tinf. (B. Łupińska) ? sala 21,
- I Hot (D. Garbocz) ? sala 30,
- I Tkg (R. Jarosz)- sala 24,
- I Trb (E. Baca) ? sala 42,
- I Tż (B. Łuka) ? sala 32,
- I LO a (J. Koczuba) ? sala 33,
- I LO b (R. Link) ? sala 25,
- I ZSZ (J. Mroczkowska) ? czytelnia.
Zajęcia z wychowawcami ? klasy pozostałe:
- sprawy organizacyjne,
- przypomnienie funkcjonujących w szkole regulaminów i treści dokumentów,
- przypomnienie przepisów BHP, zasad bezpiecznego poruszania się po terenie szkoły ? między budynkami, pracowniami oraz w drodze do i ze szkoły,
- zapoznanie z kalendarzem roku szkolnego 2013/2014,
- plan lekcji i zajęć,
- wybór samorządu klasowego,
- przypomnienie o działających w szkole zajęciach pozalekcyjnych,
- zapoznanie z terminami i zasadami egzaminów zewnętrznych (klasy maturalne),
- zaplanowanie wycieczek,
- ubezpieczenie ? do 20.09,
- informacja nt. programu ?Mam zawód ? mam pracę w regionie?,
- porządkowanie pracowni oraz wyznaczonych terenów wokół szkoły.
Przydział terenów wokół szkoły (pracowni) do poszczególnych klas:
- III LO a (B. Skrzypczyk) ? Bogedaina, sala10,
- III LO b (A. Michalik) ? Bogedajna, sala 6,
- II LO a (M. Pudełko) ? sala 28 oraz chodnik od bramy głównej do parkingu (kort),
- II LO b (M. Kmieć) ? sala 26 i pod opieką wychowawcy ( w porozumieniu z B. Machalicą) ? tereny i boiska sportowe,
- III Tg (M. Pozimska) ? sala 43 i teren przed ogrodzeniem szkoły, wzdłuż ul. Szymanowskiego (kamizelki),
- IV Tak (L. Miszczak) ? sala 23 i teren przed szkołą (trawnik, chodnik, pojemniki, skalniaki)) ? w porozumieniu z nauczycielami TAK,
- IV Tg ( L. Miszczak) ?sala 23 i teren od pierwszej bramy wjazdowej/furtki wejściowej wzdłuż do parkingu (kort),
- II TB (M. Krzywoń ) ? Bogedaina, sala 19,
- II Ti (M. Rołka) ? Bogedaina, sala 8,
- VI Ti (A. Świtlik) ? sala 22 i teren od drugiej bramy wjazdowej do garaży (prawa strona),
- III Ti (R. Grygier) ? sala 41 i teren od drugiej bramy wjazdowej do garaży (prawa strona),
- III Tar (W. Strączek) ? sala nr 51 i działki szkolne /kolekcje roślin,
- II Tar (K. Szuster) ? sala 17 i teren przed wejściem do biur Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,
- IV g (A. Paszek) ? sala i8 oraz pracownie gastronomiczne ?internat,
- II Tż ( M. Potyka) ? sala i 18 oraz pracownie gastronomiczne ?internat,
- III Tku (W. Ogiegło) ? sala 15 i pojemniki oraz nasadzenia za szkołą (parking wewnętrzny),
- III Tho (A. Kozińska) ? sala 40 i obiekty sportowe, teren za pływalnią i chodnik wzdłuż przewiązki, wejście do szkoły od strony sali gimnastycznej,
- IV Tho ( W. Filipek) sala 39 i teren za pływalnią i chodnik wzdłuż przewiązki, wejście do szkoły od strony sali gimnastycznej,
- II Hot (M. Nierząd) ? sala 24 i obiekty sportowe,
- II TMa (W. Fitowska) ? sala 21 i teren od placu manewrowego do Budynku Powiatowego Zarządu Dróg,
- II TMb (A. Jochemczyk) ? sala 13 i teren za internatem,
- IV T lor (R. Kania) ? Bogedaina, sala 9 (PC)i teren wokół budynków szkoły,
- IV Te (E. Wanot) ? Bogedaina, sala 11 i teren wokół budynków szkoły,
- II Tor (M. Kostrzewa ? Przemyk ? Bogedaina, sala 17 i teren wokół budynków szkoły,
- II Tle ( M. Szczyrbowska) ? Bogedaina, sala 2 i teren wokół budynków szkoły,
- III Teo (A. Bryll) ? Bogedaina, sala 4 i teren wokół budynków szkoły,
- III lor (B. Wituła) ? Bogedaina, sala 5 i teren wokół budynków szkoły,
- II Tg (M.Tabath) ? sala 53 i droga od parkingu (kort) do kolekcji żywopłotów),
- II ZSZ (N. Ruman) ? wycieczka ? Muzeum Prasy Śląskiej.
Worki na śmieci i sprzęt - do odbioru u Pani Woźnej
Szkolenie płetwonurków
Z przyjemnością informujemy, że nasi kadeci z klasy policyjnej 2012/2013 zakończyli pozytywnie szkolenie płetwonurków w Centrum Nurkowym EdenSport.
Z całego materiału zdjęciowego i filmowego, który został stworzony w czasie szkolenia, powstał krótki film, pokazujący "Jak wyglądało szkolenie". Serdecznie zapraszamy do jego obejrzenia.
Strona 99 z 118