Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Karola Miarki w Pszczynie
Przełącz nawigację
  • tekst_o_rankingu_3.jpg
  • logeko2.jpg
  • tele.JPG
  • DSC_0198.JPG
  • geodetki3.JPG
  • baner-portugalia-3.JPG
  • 3maja.jpg
  • DSC_0116.JPG
  • rozdanie2.JPG
Previous Next Play Pause
123456789
  • Jesteś tutaj:  
  • Strona główna

Szkoła

  • Strona główna
  • Kontakt
  • Powiat bez baraier
  • Sekretariat
  • Harmonogram godzin lekcyjnych
  • Gabinet Medycyny Szkolnej
  • Podręczniki szkolne
  • Harmonogram roku szkolnego
  • Internat
  • Projekty unijne
  • Praktyki zawodowe
  • Kwalifikacyjne kursy zawodowe
  • Samorząd Szkolny
  • Osiągnięcia
  • Pracownicy szkoły
  • Dokumenty szkolne
  • Basen
  • Historia sportu w szkole
  • Kariera i Kompetencje - Strefa Zawodowców
  • Przyjaciele Szkoły
  • Ochrona danych osobowych
  • Polityka prywatności
  • Wywiadówki i konsultacje
  • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • ePUAP
  • English

Współpraca

Powiat Pszczyński
Erazmus
Powiatowe Ognisko Pracy Pozaszkolnej
Odpowiedzialność i wrażliwość kluczem do lepszego świata
Fundacja Akademia Łukasza Piszczka
Cisco Networking Academy

Egzaminy

  • Egzamin poprawkowy

Rekrutacja

  • Nabór elektroniczny 2025/2026
  • Kursy kwalifikacyjne
  • Kryteria naboru
  • Kierunki kształcenia

Inne informacje

  • Szkoły partnerskie
  • GASTRO - informacje
  • PILGRIM
  • Spacer po szkole
  • Obiekty szkolne i wyposażenie
  • Konkursy
  • Oferty pracy
  • Dyżury nauczycielskie
  • Warsztaty kulinarne - ogłoszenia i relacje
  • Galeria zdjęć
  • Komisja socjalna
  • Pobieralnia
  • Sport w szkole
  • Koła zainteresowań
  • 70-lecie szkoły
  • PZS2 Pszczyna - Job Shadowing
  • Polityka antymobingowa
  • Deklaracja dostępności
  • Aktywna tablica
  • Dofinansowanie

Spacer po szkole

2_0.jpg

Rajd rowerowy

  • Drukuj

W sobotni poranek 21.09.2013 grupa miłośników dwóch kółek postanowiła pożegnać lato. Uczniowie PZS 2 w Pszczynie wraz z opiekunami wyruszyli w trasę nad jezioro Paprocańskie. Orzeźwiający chłód poranka oraz promienie słońca przedzierające się przez korony drzew tworzyły piękny jesienny klimat. Opiekunowie przekazali kilka ważnych i ciekawych informacji dotyczących Kobióra, okolicznych lasów oraz zameczku myśliwskiego Promnice. Ostatni raz oglądaliśmy jezioro Paprocańskie w letniej szacie.

Następnie grupa wyruszyła w drogę powrotną trasa koloru czarnego przez Kobiór, Studzienice, Jankowice do Pszczyny. W dobrych humorach i doborowym towarzystwie uczestnicy przejechali 34 km.

Serdecznie dziękuję opiekunom: p. W. Strączkowi, p. G. Czerwińskiej oraz p. M. Kozińskiemu za opiekę i miłe towarzystwo.

Zapraszam na kolejny rajd tym razem górski w październiku.

Galeria zdjęć - Szkoła - Sport - 2013.09.21 - Rajd rowerowyGaleria zdjęć - Szkoła - Sport - 2013.09.21 - Rajd rowerowy (6)

 

Konkurs poezji śpiewanej "Sentymenty"

  • Drukuj

20 września 2013 r. w Pszczyńskim Centrum Kultury odbyła się kolejna edycja konkursu poezji śpiewanej "Sentymenty". W konkursie wzięło udział 16-stu wokalistów z całego województwa śląskiego.

Uczennica naszej szkoły Karolina Stalmach z klasy III LO B wraz z zespołem w składzie: Dawid Komraus - fortepian, Bartek Rachwał - gitara, była jedną z dwóch osób, które reprezentowały nasz powiat. Poziom konkursu był bardzo wysoki. Wykonawcy wykazali się dużym wyczuciem, ale również charyzmą podczas wykonywania swoich utworów. Karolina wykonując piosenkę "Śpieszmy się kochać ludzi" ze słowami ks. Jana Twardowskiego  została dostrzeżona i nagrodzona zaproszeniem na lekcje śpiewu do p. Barbary Malon - Brody w studiu śpiewu.

Serdecznie dziękuję Karolinie, Dawidowi i Bartkowi za wspaniały występ i reprezentowanie naszej szkoły.

Galeria zdjęć - Szkoła - Konkursy - 2013.09.20 - Konkurs poezji śpiewanej Galeria zdjęć - Szkoła - Konkursy - 2013.09.20 - Konkurs poezji śpiewanej "Sentymenty" (3)

 

KOŁO NAUK O PAŃSTWIE I PRAWIE

  • Drukuj

Konkurs na zbiórkę plastikowych nakrętek!

  • Drukuj

Uwaga!

Rusza trzecia edycja konkursu

na zbiórkę plastikowych nakrętek!

Włączamy się znów do akcji pomocy ?Kulejącym Aniołom?, czyli podopiecznym Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Pszczynie.

Ogłaszamy konkurs. Osoba, która w ciągu całego roku szkolnego zbierze największą ilość plastikowych nakrętek i przekaże je, podliczone, do biblioteki szkolnej przy ulicy Szymanowskiego 12, otrzyma nagrodę w postaci "Kolacji dla dwojga" w jednej z pszczyńskich restauracji.

Nie wyrzucaj plastikowych nakrętek! Przekazuj je na cele charytatywne!

 

Konkurs fotograficzny

  • Drukuj

Regulamin konkursu fotograficznego

?Mój przyszły zawód w obiektywie?

  1. Konkurs organizowany jest przez Samorząd Uczniowski Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Pszczynie w ramach obchodów Ogólnopolskiego Tygodnia Przedsiębiorczości.
  2. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów PZS 2 w Pszczynie.
  3. Tematyka konkursu dotyczy prezentacji swojego kierunku kształcenia oraz przyszłego zawodu utrwalonego na fotografii.
  4. Uczestnik zgłasza dwa zdjęcia formatu 15x21 cm. Jedno zdjęcie ma przedstawiać wykonywaną pracę, drugie ? jej efekt. Do zdjęć należy dołączyć informację z opisem wykonywanej czynności i jej efektu.
  5. Fotografie należy przekazać do biblioteki szkolnej przy ul. Szymanowskiego 12 do  04.10.2013 r.
  6. O zwycięstwie decydować będą: pomysł na fotografię, jakość zdjęcia oraz walory estetyczne.
  7. W jury zasiądą: Wicedyrektor PZS 2 ? Jarosław Kinalski, Roman Link, Anna Kozińska, Kinga Grygier, przewodniczący SU.
  8. Wyniki konkursu ogłoszone zostaną na stronie internetowej Szkoły 10.10. 2013 r.
  9. Laureaci konkursu uhonorowani zostaną  nagrodami rzeczowymi oraz dyplomami 17.10.2013 r. w czasie konferencji podsumowującej Tydzień Przedsiębiorczości.
  10. Wystawa pokonkursowa prac będzie miała miejsce na terenie Szkoły w czasie trwania Ogólnopolskiego Tygodnia Przedsiębiorczości 2013.
  11. Wszelkich informacji udziela pani Kinga Grygier w bibliotece szkolnej.

 

Głosuj na Pszczynę!

  • Drukuj

Stacja radiowa RMF FM, organizuje kolejną edycję konkursu dla internautów i słuchaczy stacji, którego nagrodą są odwiedziny wozów satelitarnych i dziennikarzy stacji w mieście, które zdobędzie największą liczbę głosów internautów. Głosowanie internetowe trwa do piątku do godz. 12.00. Stacja RMF FM odwiedzi zwycięskie miasto w sobotę 21 września 2013 r. i będzie nadawała przez kilka godzin "Fakty z Twojego Miasta", informując o ciekawostkach związanych z odwiedzanym miastem. Przedstawi także miejsca warte odwiedzenia w zwycięskim mieście.

W tym tygodniu Pszczyna, drugi raz z rzędu zakwalifikowała się do finału tygodnia, tym razem wraz z Gniewem, Wałczem, Przemyślem, Spałą i Walewicami. Głosy internautów zdecydują czy stacja RMF FM zawita do Pszczyny.

W zeszłym tygodniu zabrakło bardzo niewiele do zwycięstwa. Pszczyna przegrała o niecałe 0,5 % ze Świnoujściem. W tym tygodniu, mamy kolejną szansę. Więcej szczegółów można znaleźć na stronach lokalnych portali internetowych, które przyłączyły się do akcji informacyjnej, a także bezpośrednio na stronie rozgłośni RMF FM.

Link do strony głosowania:

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-fakty-z-twojego-miasta-zdecyduj-dokad-pojedziemy,nId,1028286

Gorąco zapraszamy do głosowania na PSZCZYNĘ!

 

 

Globalna wioska...

  • Drukuj

Cóż sądzą o nas Portugalczycy, których mamy okazję gościć? W epoce internetu oraz podglądarek/wyszukiwarek internetowych wystarczy zajrzeć na tę stronę WWW i samemu się przekonać...

 

Obchody Dnia Sybiraka w Pszczynie

  • Drukuj

W rocznicę napaści ZSRR na Polskę ? 17 września ? pamiętamy nie tylko o tych tragicznych w skutkach wydarzeniach dla naszego kraju, ale w szczególności wspominamy początek gehenny, jaką zgotowały władze sowieckie ludności zamieszkałej we wschodnich województwach II Rzeczypospolitej i nie tylko. Wielu Polaków, również z Pszczyny uciekało na wschodnie tereny naszego kraju przed frontem niemieckim, gdzie spotkali się z nowym najeźdźcą. Wielu deportowano na Syberię, wielu już nigdy nie powróciło w ojczyste strony. Dzisiaj żyją już tylko ci Sybiracy, którzy w okresie dziecięcym znaleźli się na ?nieludzkiej ziemi?.  Wydarzenia, które towarzyszyły im wówczas, na zawsze wryły się w pamięć.

Obchody Dnia Sybiraka rozpoczęły się w Pszczynie od uroczystej mszy świętej w kaplicy p.w. św. Ojca Pio w Pszczynie 15 września (niedziela). Natomiast dwa dni później młodzież Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 we współpracy z Powiatowym Ogniskiem Pracy Pozaszkolnej zaprosiła przedstawicieli Związku Sybiraków na poczęstunek, podczas którego przedstawiono program artystyczny. Był to montaż słowno-muzyczny, nawiązujący również do rocznicy 85-lecia powstania Związku Sybiraków oraz 25-lecia reaktywowania Związku. Spotkanie poprowadziły Agnieszka Matejaszczyk oraz Anna Wawrzyczek z II a LO, utwory poetyckie recytowały: Karolina Gruszka, Małgorzata Samulczyk oraz Hanna Larysz (II a LO), natomiast piosenki wykonali: Michalina Wituła z I TTŻ, Agnieszka Dobija z III TI, Mateusz Czysz z II a LO, akompaniament: Krzysztof Suchoń z III TI. Tłem występu była prezentacja multimedialna przygotowana przez Kamila Janasa (II a LO). Natomiast poczęstunek dla gości przygotowała młodzież z klasy II a LO.

W uroczystości uczestniczyła zastępca Burmistrza pani Barbara Sopot ? Zembok, pani Dorota Garus ? przedstawiciel Starostwa Powiatowego, Dyrektor Powiatowego Ogniska Pracy Pozaszkolnej pan Marcin Bienioszek, dyrekcja PZS nr 2 pan Piotr Cygan oraz Jarosław Kinalski oraz oczywiście przedstawiciele Związku Sybiraków z Pszczyny z panią Stanisławą Pistelok na czele.

Stosowne Listy Gratulacyjne oraz słowa uznania zostały przesłane na ręce Związku od pana Burmistrza Dariusza Skrobola oraz Starosty Powiatu Pszczyńskiego pana Pawła Sadzy.

Po oficjalnej części spotkania młodzież mogła otoczyć gości i posłuchać wspomnień związanych z zesłaniem na Syberię. Te indywidualne rozmowy i dyskusje były cenną lekcją historii.

Galeria zdjęć - Szkoła - Wydarzenia szkolne - 2013.09.17 - Obchody Dnia Sybiraka w PszczynieGaleria zdjęć - Szkoła - Wydarzenia szkolne - 2013.09.17 - Obchody Dnia Sybiraka w Pszczynie (14)

 

II Powiatowy Bieg Przełajowy Bitwy Pszczyńskiej odwołany!

  • Drukuj

Powiatowe Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Pszczynie informuje, że zaplanowany na piątek 20 września II POWIATOWY BIEG PRZEŁAJOWY BITWY PSZCZYŃSKIEJ 1939 r. zostaje odwołany ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne.

Impreza zostaje przeniesiona na wiosnę przyszłego roku. Wszystkich zainteresowanych serdecznie przepraszamy!

 

UWAGA!!!

  • Drukuj

INFORMUJEMY, ŻE 17.09.2013 r. GŁÓWNA BRAMA WJAZDOWA DO SZKOŁY BĘDZIE ZAMKNIĘTA.

PROSIMY O WJAZD NA PARKING PRZEZ DRUGĄ BRAMĘ OBOK BLOKU NAUCZYCIELSKIEGO PRZEZ BOISKA SZKOLNE.

 

MOBILINI NAUCZYCIELE KSZTAŁCĄ NOWOCZEŚNIE I SKUTECZNIE

  • Drukuj

UWAGA!!! TRWA NABÓR NAUCZYCIELI DO PROJEKTU:
?MOBILINI NAUCZYCIELE KSZTAŁCĄ NOWOCZEŚNIE I SKUTECZNIE?

?Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych? realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ? POKL na zasadach Programu ?Uczenie się przez całe życie?

Projekt jest adresowany do nauczycieli języków obcych i przedmiotów informatycznych zatrudnionych w PZS nr 2 w Pszczynie. Wszyscy nauczyciele, którzy wzięli udział w spotkaniu informacyjnym na temat projektu w dniu 30.08.2013 r. oraz są nadal zainteresowani udziałem w projekcie, składają w sekretariacie KARTĘ ZGŁOSZENIA KANDYDATA do dnia 16.09.2013 r.

Wzór podania dla kandydatów, wyrażających chęć udziału w projekcie, dostępny jest w sekretariacie PZS nr 2 w budynku przy ul. Szymanowskiego 12 lub bezpośrednio u p. Anny Smusz-Waberskiej.

Weryfikacji zgłoszeń kandydatów i ustalaniem listy uczestników projektu zajmie się specjalnie do tego zadania powołana Komisja Rekrutacyjna, w skład której wejdą: Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej - dyrektor PZS nr 2 mgr inż. Piotr Cygan, v-ce Dyrektor PZS nr 2 mgr inż. Mirosława Bienioszek oraz starszy specjalista ds. osobowych- mgr Jolanta Pochłopień.

Komisja Rekrutacyjna, na podstawie przeprowadzonej weryfikacji, wyłoni dwie listy uczestników projektu: listę główną i listę rezerwową.

 

MISTRZOSTWA SZKOŁY W LEKKIEJ ATLETYCE

  • Drukuj

WYNIKI Z MISTRZOSTW SZKOŁY W LEKKIEJ ATLETYCE

z dnia 13.09.2013

W zawodach startowało 51 uczniów (dziewcząt 24, chłopców 27). Startujący osiągnęli następujące wyniki:

 

DZIEWCZĘTA


100 m

LP NAZWISKO I IMIĘ KLASA WYNIK (sek)
1. Gardawska Karina III EO 15,10
2. Telok Agnieszka I Tkg 15,49
3. Sajdok Katarzyna IV E 15,59
4. Jankowska Joanna II TŻ 16,24
5. Opitek Grażyna I Tkg 16,25
6. Jędrysek Monika II TG 16,62
7. Nycz Sylwia I Tor 16,76
8. Żupa Dominika IV E 17,54
9. Pruczkowska Natalia I Tle 18,27

800 m

LP NAZWISKO I IMIĘ KLASA WYNIK (sek)
1. Grzegorzek Tatiana I B LO 3,10,44
2. Szafron Barbara II TG 3,32,03

250 m

LP NAZWISKO I IMIĘ KLASA WYNIK (sek)
1. Waleczek Daria I Tle 0,46,80
2. Skrzypczyk Anna IV E 0,48,83
3. Pruczkowska Natatalia I Tle 0,55,92

Pchnięcie kulą

LP NAZWISKO I IMIĘ KLASA WYNIK (m)
1. Szczotka Dorota IVTe 9,72 - rekord szkoły
2. Lipus Klaudia III TAK 9,09
3. Langer Sylwia II TOR 8,93
4. Szczypka Karolina III TG 8,27
5. Szczotka Anna II TIG 8,28
6. Kozik Dominika I Tle 6,85
7. Chodóra Jagoda I Tho 6,54
8. Serafin Karolina I Tor 7,38
9. Zawisza Magdalena I B LO 6,10
10. Mazur Wioletta I B LO 6,46

Skok w dal

LP NAZWISKO I IMIĘ KLASA WYNIK (m)
1. Sojka Monika I TOR 3,85
2. Gardawska Karina III EO 3,83
3. Fordon Martyna I Tho 3,81
4. Sajdok Katarzyna IV E 3,59
5. Waleczek Daria I Tle 3,51
6. Mazur Wioletta I B Lo 2,74
7. Zawisza Magdalena I B LO 2,57
8. Hadaś Marzena IV E 2,28

 

Chłopcy


100 m

LP NAZWISKO I IMIĘ KLASA WYNIK (sek)
1. Grygier Błażej II LOa 12,57
2. Kuszek Paweł I LOb 12,96
3. Duży Bartek I B LO 13,12
4. Żogała Bartek II TAR 13,13
5. Czysz Łukasz II B TM 13,22
6. Adamus Patryk II B TM 13,22
7. Sornowski Kamil I Br 13,50
8. Sajdok Patryk IV TI 13,54
9. Pękała Sebastian II B LO 13,61
10. Czembor Błażej II TAR 13,66
11. Kantor Mikołaj I Tle 13,68
12. Furtok Artur III LOR 13,72
13. Skrobol Sławek II TŻ 14,20
14. Korus Adrian II TAR 14,42

250 m

LP NAZWISKO I IMIĘ KLASA WYNIK (sek)
1. Bajkowski Szymon I TOR 0,34,54
2. Sikorski Kamil II A LO 0,34,47
3. Kuszek Paweł I B LO 0,35,60
4. Lachowski Robert III LOR 0,35,70

1500 m

LP NAZWISKO I IMIĘ KLASA WYNIK (sek)
1. Żemła Piotr III LOR 5,09,80
2. Włodarczyk Mateusz I TI 5,13,42
3. Zjawiński Paweł I B LO 5,28,96

Skok w dal

LP NAZWISKO I IMIĘ KLASA WYNIK (m)
1. Pękała Sebastian II LOB 5,47
2. Żogała Bartek II TAR 5,13
3. Kurczyk Marcin I TR 5,00
4. Grygier Błażej II LOA 4,90
5. Żemła Marcin I TKg 4,89
6. Sornowski Kamil I TBR 4,89
7. Tomaszczyk Mateusz I Ti 4,81
8. Czysz Mateusz II LO a 4,61
9. Kumor Szymon I TBR 4,19

Pchnięcie kulą

LP NAZWISKO I IMIĘ KLASA WYNIK (m)
1. Ciemierz Witold III A LO 12,60
2. Polonis Wojciech III A LO 11,32
3. Czech Mateusz II A LO 10,86
4. Paszek Bartłomiej III LOR 10,64
5. Szymbara Andrzej III Ti 10,58
6. Nocoń Mateusz III TG 10,54
7. Wojciechowski Radosław II B LO 10,48
8. Staroń Wojciech II B TM 10,41
9. Pilar Łukasz I TŻ 9,96
10. Urban Rafał III A LO 9,47
11. Radoń Sebastian II ATM 9,35
12. Korus Adrian II TAR 8,91
13. Mnich Piotr III A LO 8,75
14. Puchała Daniel III A LO 8,40

MISTRZOWIE SZKOŁY w LEKKIEJ ATLETYCE

w roku szkolnym 2013/14

DZIEWCZĘTA

  1. GARDAWSKA KARINA - klasa II TOR
  2. SOJKA MONIKA - klasa I TOR
  3. WALECZEK DARIA - klasa I TLE

CHŁOPCY

  1. GRYGIER BŁĄŻEJ - klasa II A LO
  2. KUSZEK PAWEŁ - klasa I B LO
  3. ŻOGAŁA BARTEK - klasa II TAR

 

Galeria zdjęć - Szkoła - Sport - 2013.09.13 - WYNIKI Z MISTRZOSTW SZKOŁY W LEKKIEJ ATLETYCEGaleria zdjęć - Szkoła - Sport - 2013.09.13 - WYNIKI Z MISTRZOSTW SZKOŁY W LEKKIEJ ATLETYCE (31)

 

II Powiatowy Bieg Przełajowy Bitwy Pszczyńskiej 1939

  • Drukuj

Starosta Pszczyński, Powiatowe Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Pszczynie, Stowarzyszenie Bitwy pod Pszczyną 1939 "PRO MEMORIA" oraz Nadleśnictwo Kobiór zapraszają uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z powiatu pszczyńskiego do udziału w drugiej edycji imprezy o nazwie II POWIATOWY BIEG PRZEŁAJOWY BITWY PSZCZYŃSKIEJ 1939 r., który odbędzie się w piątek 20 września 2013 roku w Ćwiklicach, na boisku LKS GROBLA ĆWIKLICE oraz pod Lasem Brzeziny (długość trasy biegu to około 1200 m). Zgłoszenia można nadsyłać faksem na nr: 32 210 2498 lub mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 16 września 2013 r.!!!

Serdecznie zapraszamy!

Pobierz dokument z regulaminem II Powiatowego Biegu Przełajowego Bitwy Pszczyńskiej 1939 r. w formacie PDF.


MISTRZOSTWA SZKOŁY W LEKKOATLETYCE

  • Drukuj

MISTRZOSTWA SZKOŁY W LEKKOATLETYCE

Data: 13.09.2013 (piątek)

Miejsce: boisko PZS nr 2

Godzina i miejsce zbiórki zawodników: 12:00 (po 4 lekcji na boisku)

Program zawodów:

12:00 - zbiórka na boisku asfaltowym i otwarcie zawodów

12:15 - bieg na 100 m dziewczęta

12:15 - pchnięcie kulą chłopcy

12:15 - skok w dal dziewczęta

12:35 - bieg na 100 m chłopcy

12:55 - bieg na 1 okrążenie dziewczęta

13:00 - skok w dal chłopcy

13:00 - pchniecie kulą dziewczęta

13:05 - bieg na 1 okrążenie chłopcy

13:15 - bieg na 800 m dziewczęta

13:30 - bieg na 1500 m chłopcy

14:00 - podsumowanie zawodów z LA, rozdanie nagród dla najlepszych

Program minutowy może ulec zmianie!

W przypadku deszczu, złej pogody zawody zostaja przenieśione na inny termin.

Pobierz dokument z regulaminem zawodów lekkoatletycznych 2013 w formacie PDF.

 

RAJD ROWEROWY

  • Drukuj

Zapraszamy na Rajd Rowerowy "Nad Jezioro Paprocańkie" 14.09.2013 r.

Zbiórka pod szkołą ul. Szymanowskiego 12 o godzinie 8:45.

Więcej informacji i zapisy u P. A. Kozińskiej (w-f).

W razie niepogody (deszcz) termin zostanie zmieniony.

 

Chodź, opowiem ci bajeczkę...

  • Drukuj

Pobierz regulamin konkursu w formacie PDF.

 

Konkurs fotograficzny - JESTEM STĄD

  • Drukuj

Pobierz dokument z oświadczeniem do konkursu fotograficznego - JESTEM STĄD w formacie PDF.

Pobierz dokument z plakatem zachęcającym do udziału w konkursie fotograficznym - JESTEM STĄD w formacie PDF.

Pobierz dokument z regulaminem konkursu fotograficznego - JESTEM STĄD w formacie PDF.


Rekrutacja do projektu "Mam zawód - mam pracę w regionie" w roku szkolnym 2013/2014

  • Drukuj

Przypominamy wszystkim uczniom, że trwa już rekrutacja do trzeciej, ostatniej edycji  projektu systemowego ?Mam zawód - mam pracę w regionie" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

TERMIN REKRUTACJI: od 2 września 2013 r. do 4 października 2013 r.

Zaplanowane w ramach projektu działania:

  • udzielenie kompleksowego wsparcia uczniom z zakresu doradztwa zawodowego grupowego i indywidualnego;
  • zajęcia wyrównawcze m.in. z matematyki, fizyki;
  • zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne m.in. z j. angielskiego, matematyki;
  • kursy, w tym kursy certyfikowane m.in.: kurs na kierowcę - operatora wózka jezdniowego (w tym bezpieczna wymiana butli), kurs przygotowawczy SEP 1 kv, kurs - obrabiarki CNC, carvingu I stopnia, kelnerski, barmański I stopnia, CAFE - BARISTA, florystyczny, fotografii cyfrowej I stopnia, obsługi programu ?Subiekt GT?, obsługi programu SYMFONIA I + II + III, obsługi programu AutoCad, obsługi programu ?Księgowość w działalności gospodarczej?, grafiki komputerowej ?Tworzenie stron internetowych?, obsługi kas fiskalnych ?Nowoczesny sprzedawca?, kurs języka angielskiego dla danego zawodu, stylizacji paznokci, wizażu;
  • praktyki/staże zawodowe m.in. w branży: spożywczej, mechanicznej, informatycznej, elektronicznej, geodezyjnej, reklamowej, mechatronicznej, transportowo-spedycyjnej;
  • wizyty studyjne u pracodawców m.in.: Fiat Auto-Poland Zakład Tychy, ZAMEL Sp. z o.o., Inter-Grabex Logistic Sp z o.o., Gospodarstwo Szkółkarskie KAPIAS, Geo-Surveying, Grupa Terrabit Janusz Hess , Advicom Spółka z o.o., WODMETAL, Transport Międzynarodowy i Krajowy Tomasz Dzida Sp. z o.o., Hotel Gołębiewski w Wiśle, RAFAKO S.A., Vulcan Sp. z o.o.;

Dodatkowo uczestnicy projektu będą mieli możliwość skorzystania z kursów on-line, dostępnych na specjalnie przygotowanej do tego celu platformie e-learningowej. Na platformie tej dostępne będą 3 bloki szkoleniowe, podzielone na kursy przygotowujące do matury, kursy wyrównujące dysproporcje edukacyjne oraz kursy dodatkowe, poszerzające wiedzę.

Warunki udziału w projekcie:

  1. Uczestnikiem Projektu może być osoba, która w chwili podpisywania deklaracji uczestnictwa spełnia łącznie następujące kryteria:
    1. kształci się w szkole (zasadniczej szkole zawodowej lub technikum) biorącej udział w Projekcie;
    2. nie była Uczestnikiem Projektu w poprzednim roku szkolnym;
    3. nie jest uczestnikiem innego projektu realizowanego w ramach Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
  2. Warunkiem ubiegania się o udział w Projekcie jest złożenie przez Kandydata, następujących dokumentów:
    1. formularza zgłoszeniowego do Projektu (Załącznik nr 1);
    2. oświadczenia Uczestnika Projektu (Załącznik nr 2);
    3. wypełnionej ankiety rekrutacyjnej (Załącznik nr 3).

Szczegółowe informacje na temat uczestnictwa w Projekcie można znaleźć w "Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa w projekcie" oraz na stronie: www.e-zawodowcy.eu

Wypełnione i podpisane dokumenty przyjmowane będą w terminie od 2 września 2013 r. do 4 października 2013 r. w sekretariatach szkół biorących udział w projekcie. Kontakt: Wydział Oświaty i Zdrowia Starostwa Powiatowego w Pszczynie przy ul. 3 Maja 10, pokój nr 39, tel. (32) 449 23 08.

Dokumenty dostępne również w sekretariatach szkół. Pełną informację można znaleźć na stronie WWW powiatu.

 

WSPOMNIENIE WAKACJI

  • Drukuj

Uczniowski Klub Sportowo ? Turystyczny ?DIABLAK?

Powiatowe Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Pszczynie

Zakład Fotograficzny Pana Marka Grucki

 

zapraszają uczniów do wzięcia udziału w

 

II DZIENNIKARSKO ? FOTOGRAFICZNYM KONKURSIE

?WSPOMNIENIE WAKACJI?

 

KONKURS OBJĘTY JEST PATRONATEM

STAROSTY PSZCZYŃSKIEGO

ORAZ BURMISTRZA MIASTA PSZCZYNA

 

Szczegóły i regulamin konkursu na:

www.skkt-diablak.pszczyna.edu.pl

www.popp.powiat.pszczyna.pl

 

Na laureatów czekają interesujące i atrakcyjne nagrody!!!

 

Pobierz dokument z regulaminem konkursu w formacie PDF.

 

WTOREK 3.09.2013

  • Drukuj

8.30 ? 12.30

Zajęcia z wychowawcami ? klasy pierwsze:

  • sprawy organizacyjne,
  • zajęcia integracyjne,
  • poznanie obiektów szkolnych (pracownie, obiekty sportowe, biblioteka, gabinet pedagoga, gabinet higienistki, internat),
  • zapoznanie z funkcjonującymi w szkole regulaminami i dokumentami,
  • zapoznanie z przepisami BHP, zasadami bezpiecznego poruszania się po terenie szkoły ? między budynkami, pracowniami oraz w drodze do i ze szkoły,
  • zapoznanie z kalendarzem roku szkolnego 2013/2014,
  • plan lekcji,
  • poinformowanie o działających w szkole zajęciach pozalekcyjnych,
  • ubezpieczenie ? do 20.09.

Przydział sal dla klas pierwszych:

  • I Tor (J. Woźnica) ? Bogedaina, sala 18,
  • I Tle (I Sekta) ? Bogedaina, sala 7,
  • 1 TMa (L. Kondzielnik) ? sala 52,
  • 1 TMb (M. Puchała) - sala 27,
  • I Tinf. (B. Łupińska) ? sala 21,
  • I Hot (D. Garbocz) ? sala 30,
  • I Tkg (R. Jarosz)- sala 24,
  • I Trb (E. Baca) ? sala 42,
  • I Tż (B. Łuka) ? sala 32,
  • I LO a (J. Koczuba) ? sala 33,
  • I LO b (R. Link) ? sala 25,
  • I ZSZ (J. Mroczkowska) ? czytelnia.

Zajęcia z wychowawcami ? klasy pozostałe:

  • sprawy organizacyjne,
  • przypomnienie funkcjonujących w szkole regulaminów i treści dokumentów,
  • przypomnienie przepisów BHP, zasad bezpiecznego poruszania się po terenie szkoły ? między budynkami, pracowniami oraz w drodze do i ze szkoły,
  • zapoznanie z kalendarzem roku szkolnego 2013/2014,
  • plan lekcji i zajęć,
  • wybór samorządu klasowego,
  • przypomnienie o działających w szkole zajęciach pozalekcyjnych,
  • zapoznanie z terminami i zasadami egzaminów zewnętrznych (klasy maturalne),
  • zaplanowanie wycieczek,
  • ubezpieczenie ? do 20.09,
  • informacja nt. programu ?Mam zawód ? mam pracę w regionie?,
  • porządkowanie pracowni oraz wyznaczonych terenów wokół szkoły.

Przydział terenów wokół szkoły (pracowni) do poszczególnych klas:

  • III LO a (B. Skrzypczyk) ? Bogedaina, sala10,
  • III LO b (A. Michalik) ? Bogedajna, sala 6,
  • II LO a (M. Pudełko) ? sala 28 oraz chodnik od bramy głównej do parkingu (kort),
  • II LO b (M. Kmieć) ? sala 26 i pod opieką wychowawcy ( w porozumieniu z B. Machalicą) ? tereny i boiska sportowe,
  • III ­Tg (M. Pozimska) ? sala 43 i teren przed ogrodzeniem szkoły, wzdłuż ul. Szymanowskiego (kamizelki),
  • IV Tak (L. Miszczak) ? sala 23 i teren przed szkołą (trawnik, chodnik, pojemniki, skalniaki)) ? w porozumieniu z nauczycielami TAK,
  • IV Tg ( L. Miszczak) ?sala 23 i teren od pierwszej bramy wjazdowej/furtki wejściowej wzdłuż do parkingu (kort),
  • II TB (M. Krzywoń ) ? Bogedaina, sala 19,
  • II Ti (M. Rołka) ? Bogedaina, sala 8,
  • VI Ti (A. Świtlik) ? sala 22 i teren od drugiej bramy wjazdowej do garaży (prawa strona),
  • III Ti (R. Grygier) ? sala 41 i teren od drugiej bramy wjazdowej do garaży (prawa strona),
  • III Tar (W. Strączek) ? sala nr 51 i działki szkolne /kolekcje roślin,
  • II Tar (K. Szuster) ? sala 17 i teren przed wejściem do biur Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,
  • IV g (A. Paszek) ? sala i8 oraz pracownie gastronomiczne ?internat,
  • II Tż ( M. Potyka) ? sala i 18 oraz pracownie gastronomiczne ?internat,
  • III Tku (W. Ogiegło) ? sala 15 i pojemniki oraz nasadzenia za szkołą (parking wewnętrzny),
  • III Tho (A. Kozińska) ? sala 40 i obiekty sportowe, teren za pływalnią i chodnik wzdłuż przewiązki, wejście do szkoły od strony sali gimnastycznej,
  • IV Tho ( W. Filipek) sala 39 i teren za pływalnią i chodnik wzdłuż przewiązki, wejście do szkoły od strony sali gimnastycznej,
  • II Hot (M. Nierząd) ? sala 24 i obiekty sportowe,
  • II TMa (W. Fitowska) ? sala 21 i teren od placu manewrowego do Budynku Powiatowego Zarządu Dróg,
  • II TMb (A. Jochemczyk) ? sala 13 i teren za internatem,
  • IV T lor (R. Kania) ? Bogedaina, sala 9 (PC)i teren wokół budynków szkoły,
  • IV Te (E. Wanot) ? Bogedaina, sala 11 i teren wokół budynków szkoły,
  • II Tor (M. Kostrzewa ? Przemyk ? Bogedaina, sala 17 i teren wokół budynków szkoły,
  • II Tle ( M. Szczyrbowska) ? Bogedaina, sala 2 i teren wokół budynków szkoły,
  • III Teo (A. Bryll) ? Bogedaina, sala 4 i teren wokół budynków szkoły,
  • III lor (B. Wituła) ? Bogedaina, sala 5 i teren wokół budynków szkoły,
  • II Tg (M.Tabath) ? sala 53 i droga od parkingu (kort) do kolekcji żywopłotów),
  • II ZSZ (N. Ruman) ? wycieczka ? Muzeum Prasy Śląskiej.

Worki na śmieci i sprzęt - do odbioru u Pani Woźnej

 

Strona 100 z 119

  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • Egzamin maturalny
  • Egzamin zawodowy
  • Rekrutacja 2025/2026
  • Plan lekcji
  • Zastępstwa
  • Dziennik elektroniczny
  • Office
  • Biblioteka/katalog on-line
  • Facebook
  • Wycieczka po szkole
  • mLegitymacja
  • Padlet pedagoga

Szkoły partnerskie

Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Fachschulzentrum Freiberg-Zug
Szkoła partnerska Uniwersytetu Śląskiego
Szkoła partnerska Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach sprawuje patronat nad klasami mundurowymi

Instituto Profissional de Transportes e Logística da Madeira
WSB Gliwice
Wyższa Szkoła Finansów i Prawa w Bielsku-Białej

Szkoła w obiektywie

img_0105

Gościmy

Odwiedza nas 237 gości oraz 0 użytkowników.

Statystyka

Użytkowników:
6
Artykułów:
3155
Odsłon artykułów:
2985272

Logowanie

  • Nie pamiętasz nazwy?
  • Nie pamiętasz hasła?

Do góry

© 2025 Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Karola Miarki w Pszczynie