W nocy z 24/25 marca 2014 r. odbędzie się w naszej szkole całonocny maraton filmowy!
Pokaz filmów rozpocznie się o 20:00 24 marca, natomiast koniec spodziewany jest o 8:00 25 marca (poniedziałek/wtorek). Zapraszamy do wspólnego oglądania filmów, które sami zaproponujecie. Do czwartku czekamy na Wasze propozycje filmowe ? preferujemy filmy angielskojęzyczne z nutką historyczną. Chcemy zachęcić Was do oglądania filmów w wersji oryginalnej, aby wzmacniać Wasze umiejętności językowe. Organizatorami jest Klub Języków Obcych FC oraz Koło Historyczno-Regionalne działające w ramach POPP.
Chętnych prosimy o kontakt z nauczycielami: Beatą Łupińską, Leszkiem Kondzielnikiem, Michałem Pudełko.
Regulamin maratonu:
- W Maratonie mogą uczestniczyć tylko uczniowie PZS nr 2 w Pszczynie.
- Maksymalna liczba uczestników ? 30 osób.
- Wejście na Maraton Filmowy od godz. 19.30 do 19.50, po okazaniu legitymacji szkolnej lub dowodu osobistego. Wyjście uczniów po zakończeniu o godz. 8.00 Uczestników odbierają rodzice. Uczeń może samodzielnie wrócić do domu wyłącznie za pisemną zgodą Rodziców. Ze względów bezpieczeństwa szkoła zostanie zamknięta o godz. 20.00.
- Ustala się przerwy między projekcjami filmowymi, podczas których, pod opieką nauczycieli, uczniowie mogą korzystać wyłącznie z pomieszczeń: sala gimnastyczna, korytarz, szatnie i toalety obok sali gimnastycznej.
- Wymaga się przestrzegania wszystkich zapisów regulaminowych zawartych w Statucie Szkoły.
- Wymagana jest pisemna zgoda rodziców/opiekunów (dla osób niepełnoletnich) oraz zapoznanie się z niniejszym regulaminem i podpisanie go.
- Każdy z uczestników zaopatruje się w śpiwór i poduszkę, zabiera ze sobą również jedzenie i ciepłe napoje. Należy zadbać o wygodny ubiór i buty na zmianę.
- Uczestnicy maratonu mają obowiązek stosować się do poleceń opiekunów.
- Wszyscy uczestnicy maratonu są zobowiązani zachować porządek, nie niszczyć sprzętu szkolnego. Sprawcy jakichkolwiek zniszczeń ponoszą konsekwencje finansowe.