Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie „TEST WIEDZY Z EduAkcją” organizowanym przez Warszawski Instytut Bankowości, CFA Society Poland, Fundację GPW oraz Franklin Templeton.
Co należy zrobić?

1. W dniach 14-30 listopada 2022 r. wejdź na stronę internetową konkursu Link do testu, wpisz swój adres mailowy oraz kliknij „Uzyskaj kod dostępu”.
2. Zaloguj się na swojej poczcie (jeśli nie ma kodu dostępu to sprawdź folder SPAM).
3. Przepisz kod do testu lub kliknij w link, który znajduje się w wiadomości z kodem.
4. Twoim zadaniem jest rozwiązanie testu składającego się z 14 pytań jednokrotnego wyboru w czasie 10 minut(czas liczony od wyświetlenia pierwszego pytania).  

Możesz do niego przystąpić tylko jeden raz!

Dla laureatów przewidziane są atrakcyjne nagrody finansowe:

1. miejsce – 800 zł
2. miejsce – 600 zł
3. miejsce – 400 zł

Wyniki Konkursu zostaną opublikowane na stronie Kliknij tutaj 6 grudnia 2022 r.

Życzymy Powodzenia!

 


Zapraszamy do udziału w III Międzynarodowym Konkursie Kulinarnym, który odbędzie się 22 marca 2023 r. w Gymnázium a Střední odborná škola Podbořany w Republice Czeskiej. Zaproszenie skierowane jest do uczniów klas branży cukierniczej i gastronomicznej w zawodzie: kucharz, technik żywienia i usług gastronomicznych oraz cukiernik.
Termin przesyłania receptur do szkoły w Republice Czeskiej: 30 listopada 2022 r.
Szczegółowe informacje dotyczące konkursu u pani Marii Potyki.

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie!


Miło nam ogłosić laureatów wewnątrzszkolnego Konkursu na wiersz o tematyce podróżniczej, który ogłoszono w ramach Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery oraz promując Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa.
Zwycięski wiersz napisała Dominika Turewicz z klasy 3 LO b. Jury postanowiło wyróżnić także utwór Dawida Wojtali z klasy 2 Tm. Nagrody książkowe oraz dyplomy Laureaci otrzymają podczas akademii z okazji zakończenia roku szkolnego.

Zwycięzcom serdecznie gratulujemy weny twórczej.
 
 

Celem i zadaniem konkursu jest pokazanie harmonii  otaczającego nas świata, zachwycających przestrzeni, zabawnych sytuacji, radosnych chwil i uwiecznienia ukrytego w nich piękna. Wszystkie zdjęcia muszą być wykonane w kadrach prostokąt pionowy (proporcja boków 3:4). Akceptowane formaty plików: jpg, tiff. Tryb koloru pliku: RGB.

Fotografie nadsyłane na konkurs mają dowodzić słuszność tezy, że „ŻYCIE JEST PIĘKNE”!

Zgłoszenia na konkurs należy przesyłać do 10 października br. drogą mailową do pana Grzegorza Galka na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W zgłoszeniu należy podać: imię i nazwisko, adres e-mail, adres korespondencyjny i numer telefonu (wymogi organizatora konkursu).

 



 

Prace należało wykonać w grafice komputerowej.

Laureatami wewnątrzszkolnego Konkursu zostali:

- I miejsce- Sandra Kędzior 2 Tgr,

- II miejsce- Michalina Sławik 2 Tgr, Wiktoria Pawełczyk 2 Tgr,

- III miejsce- Mateusz Sobik 2 Tgr, Weronika Kasperek 2Tgr.

Wszystkim serdecznie dziękujemy za udział i za zaangażowanie podczas zmagań konkursowych. Nagrody dla zwycięzców wręczone zostaną podczas akademii z okazji zakończenia roku szkolnego.

Organizatorkami Konkursu były: Magdalena Rojek i Kinga Grygier.

Cele konkursu:

1. Promowanie czytelnictwa.
2. Ćwiczenie umiejętności tworzenia grafiki komputerowej.
3. Rozwijanie u młodzieży zdolności artystycznego spojrzenia na świat.
4. Mobilizacja młodzieży do kreatywnego spędzania czasu wolnego.

Regulamin konkursu:

1. Organizatorami konkursu są bibliotekarze Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Karola Miarki w Pszczynie, którzy włączyli się w obchody Powiatowego Tygodnia Kariery pod hasłem ?Ekwiwalent za talent?.
2. Konkurs adresowany jest do wszystkich uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Karola Miarki w Pszczynie.
3. Konkurs polega na zaprojektowaniu plakatu reklamującego ulubioną książkę. Plakat musi zawierać tytuł, autora dzieła oraz slogan reklamowy.
4. Technika wykonania projektu plakatu to grafika komputerowa. Gotowy projekt ma mieć format A4 i być wydrukowanym w kolorze.
5. Pracę opisaną na odwrocie (imię, nazwisko, klasa) należy przekazać do biblioteki szkolnej do dnia 05.11.2021 r.
6. KRYTERIA OCENY PLAKATU:
- zgodność z tematem,
- ciekawe slogan reklamowy i spojrzenie na ilustrowane dzieło,
- jakość wykonania plakatu.
7. Komisja w składzie: Magdalena Rojek, Joanna Jochemczyk i Kinga Grygier rozstrzygnie konkurs w dniu 09.11.2021 r., wskazując zwycięzcę oraz laureatów II. i III. miejsca.
8. Wyniki konkursu zamieszczone zostaną na stronie internetowej biblioteki oraz szkoły.
9. Nagrody rzeczowe oraz dyplomy dla laureatów konkursu zostaną wręczone podczas akademii z okazji zakończenia roku szkolnego.
10.Szczegółowych informacji udzielają organizatorki konkursu: Kinga Grygier, Magdalena Rojek.


Osoby chętne do wzięcia udziału w konkursie prosimy zgłaszać się bezpośrednio u pani Ewy Kowalskiej lub przez dziennik elektroniczny.


 



Osoby chętne do wzięcia udziału w konkursie prosimy zgłaszać się u pani Sylwii Rus- Wójcik oraz pani Anny Smusz- Waberskiej w terminie do 29 września br.

Etap szkolny odbędzie się 25 października br.