UWAGA!!! TRWA NABÓR NAUCZYCIELI DO PROJEKTU:
?MOBILINI NAUCZYCIELE KSZTAŁCĄ NOWOCZEŚNIE I SKUTECZNIE?

?Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych? realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ? POKL na zasadach Programu ?Uczenie się przez całe życie?

Projekt jest adresowany do nauczycieli języków obcych i przedmiotów informatycznych zatrudnionych w PZS nr 2 w Pszczynie. Wszyscy nauczyciele, którzy wzięli udział w spotkaniu informacyjnym na temat projektu w dniu 30.08.2013 r. oraz są nadal zainteresowani udziałem w projekcie, składają w sekretariacie KARTĘ ZGŁOSZENIA KANDYDATA do dnia 16.09.2013 r.

Wzór podania dla kandydatów, wyrażających chęć udziału w projekcie, dostępny jest w sekretariacie PZS nr 2 w budynku przy ul. Szymanowskiego 12 lub bezpośrednio u p. Anny Smusz-Waberskiej.

Weryfikacji zgłoszeń kandydatów i ustalaniem listy uczestników projektu zajmie się specjalnie do tego zadania powołana Komisja Rekrutacyjna, w skład której wejdą: Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej - dyrektor PZS nr 2 mgr inż. Piotr Cygan, v-ce Dyrektor PZS nr 2 mgr inż. Mirosława Bienioszek oraz starszy specjalista ds. osobowych- mgr Jolanta Pochłopień.

Komisja Rekrutacyjna, na podstawie przeprowadzonej weryfikacji, wyłoni dwie listy uczestników projektu: listę główną i listę rezerwową.

 

8.30 ? 12.30

Zajęcia z wychowawcami ? klasy pierwsze:

  • sprawy organizacyjne,
  • zajęcia integracyjne,
  • poznanie obiektów szkolnych (pracownie, obiekty sportowe, biblioteka, gabinet pedagoga, gabinet higienistki, internat),
  • zapoznanie z funkcjonującymi w szkole regulaminami i dokumentami,
  • zapoznanie z przepisami BHP, zasadami bezpiecznego poruszania się po terenie szkoły ? między budynkami, pracowniami oraz w drodze do i ze szkoły,
  • zapoznanie z kalendarzem roku szkolnego 2013/2014,
  • plan lekcji,
  • poinformowanie o działających w szkole zajęciach pozalekcyjnych,
  • ubezpieczenie ? do 20.09.

Przydział sal dla klas pierwszych:

  • I Tor (J. Woźnica) ? Bogedaina, sala 18,
  • I Tle (I Sekta) ? Bogedaina, sala 7,
  • 1 TMa (L. Kondzielnik) ? sala 52,
  • 1 TMb (M. Puchała) - sala 27,
  • I Tinf. (B. Łupińska) ? sala 21,
  • I Hot (D. Garbocz) ? sala 30,
  • I Tkg (R. Jarosz)- sala 24,
  • I Trb (E. Baca) ? sala 42,
  • I Tż (B. Łuka) ? sala 32,
  • I LO a (J. Koczuba) ? sala 33,
  • I LO b (R. Link) ? sala 25,
  • I ZSZ (J. Mroczkowska) ? czytelnia.

Zajęcia z wychowawcami ? klasy pozostałe:

  • sprawy organizacyjne,
  • przypomnienie funkcjonujących w szkole regulaminów i treści dokumentów,
  • przypomnienie przepisów BHP, zasad bezpiecznego poruszania się po terenie szkoły ? między budynkami, pracowniami oraz w drodze do i ze szkoły,
  • zapoznanie z kalendarzem roku szkolnego 2013/2014,
  • plan lekcji i zajęć,
  • wybór samorządu klasowego,
  • przypomnienie o działających w szkole zajęciach pozalekcyjnych,
  • zapoznanie z terminami i zasadami egzaminów zewnętrznych (klasy maturalne),
  • zaplanowanie wycieczek,
  • ubezpieczenie ? do 20.09,
  • informacja nt. programu ?Mam zawód ? mam pracę w regionie?,
  • porządkowanie pracowni oraz wyznaczonych terenów wokół szkoły.

Przydział terenów wokół szkoły (pracowni) do poszczególnych klas:

  • III LO a (B. Skrzypczyk) ? Bogedaina, sala10,
  • III LO b (A. Michalik) ? Bogedajna, sala 6,
  • II LO a (M. Pudełko) ? sala 28 oraz chodnik od bramy głównej do parkingu (kort),
  • II LO b (M. Kmieć) ? sala 26 i pod opieką wychowawcy ( w porozumieniu z B. Machalicą) ? tereny i boiska sportowe,
  • III ­Tg (M. Pozimska) ? sala 43 i teren przed ogrodzeniem szkoły, wzdłuż ul. Szymanowskiego (kamizelki),
  • IV Tak (L. Miszczak) ? sala 23 i teren przed szkołą (trawnik, chodnik, pojemniki, skalniaki)) ? w porozumieniu z nauczycielami TAK,
  • IV Tg ( L. Miszczak) ?sala 23 i teren od pierwszej bramy wjazdowej/furtki wejściowej wzdłuż do parkingu (kort),
  • II TB (M. Krzywoń ) ? Bogedaina, sala 19,
  • II Ti (M. Rołka) ? Bogedaina, sala 8,
  • VI Ti (A. Świtlik) ? sala 22 i teren od drugiej bramy wjazdowej do garaży (prawa strona),
  • III Ti (R. Grygier) ? sala 41 i teren od drugiej bramy wjazdowej do garaży (prawa strona),
  • III Tar (W. Strączek) ? sala nr 51 i działki szkolne /kolekcje roślin,
  • II Tar (K. Szuster) ? sala 17 i teren przed wejściem do biur Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,
  • IV g (A. Paszek) ? sala i8 oraz pracownie gastronomiczne ?internat,
  • II Tż ( M. Potyka) ? sala i 18 oraz pracownie gastronomiczne ?internat,
  • III Tku (W. Ogiegło) ? sala 15 i pojemniki oraz nasadzenia za szkołą (parking wewnętrzny),
  • III Tho (A. Kozińska) ? sala 40 i obiekty sportowe, teren za pływalnią i chodnik wzdłuż przewiązki, wejście do szkoły od strony sali gimnastycznej,
  • IV Tho ( W. Filipek) sala 39 i teren za pływalnią i chodnik wzdłuż przewiązki, wejście do szkoły od strony sali gimnastycznej,
  • II Hot (M. Nierząd) ? sala 24 i obiekty sportowe,
  • II TMa (W. Fitowska) ? sala 21 i teren od placu manewrowego do Budynku Powiatowego Zarządu Dróg,
  • II TMb (A. Jochemczyk) ? sala 13 i teren za internatem,
  • IV T lor (R. Kania) ? Bogedaina, sala 9 (PC)i teren wokół budynków szkoły,
  • IV Te (E. Wanot) ? Bogedaina, sala 11 i teren wokół budynków szkoły,
  • II Tor (M. Kostrzewa ? Przemyk ? Bogedaina, sala 17 i teren wokół budynków szkoły,
  • II Tle ( M. Szczyrbowska) ? Bogedaina, sala 2 i teren wokół budynków szkoły,
  • III Teo (A. Bryll) ? Bogedaina, sala 4 i teren wokół budynków szkoły,
  • III lor (B. Wituła) ? Bogedaina, sala 5 i teren wokół budynków szkoły,
  • II Tg (M.Tabath) ? sala 53 i droga od parkingu (kort) do kolekcji żywopłotów),
  • II ZSZ (N. Ruman) ? wycieczka ? Muzeum Prasy Śląskiej.

Worki na śmieci i sprzęt - do odbioru u Pani Woźnej

 

2 września 2013 roku, Firma transportowa Daltrans rozpocznie przewóz młodzieży do szkół na trasie Strumień -Zabłocie Pszczyna.

Aby usprawnić organizacyjnie sprzedaż biletów miesięcznych proponujemy dokonać zakupu wcześniej (przed rozpoczęciem roku szkolnego).

W Strumieniu będzie można nabyć bilet miesięczny dnia 30.VIII w godzinach od 18 - 20 w Restauracji Nova (w innych miejscowościach sprzedaż biletów pod podanymi numerami poniżej). Osoby, którym nie uda się kupić biletu w podanym wyżej terminie, będą miały możliwość nabycia biletu 2 września bezpośrednio u kierowcy.

Oto numery kontaktowe osób ?łącznik?w? z firmą. Zachęcamy do telefonowania w razie jakichkolwiek pytań.

  • Strumień - 505 018 396
  • Zabłocie - 604 735 431
  • Wisła Mała - 795 835 155
  • Wisła Wielka - 601 331 057

2 września będą dwa przewozy w/g rozkładu porannego oraz dwa przejazdy powrotne o godz.11.00 i 13.00 (przystanki w/g rozkładu jazdy).

Lp. Przystanki S S Przystanki S S
1 Zbytków 06:45 X Pszczyna Park 14:20 15:35
2 Strumień DK 06:50 X Pszczyna Szpital 14:25 15:40
3 Strumień Rynek 06:52 07:57 Pszczyna ul. Cieszyńska 14:28 15:42
4 Zabłocie Centrum 06:57 08:03 Łąka kol. 14:30 15:44
5 Wisła Mała kol. 07:02 08:07 Łąka Gospoda 14:32 15:46
6 Wisła Mała skrz. 07:04 08:09 Łąka Madera 14:33 15:47
7 Wisła Wielka os. 07:06 08:11 Wisła Wielka kol. 14:35 15:49
8 Wisła Wielka II 07:08 08:13 Wisła Wielka I 14:36 15:50
9 Wisła Wielka I 07:10 08:15 Wisła Wielka II 14:38 15:52
10 Wisła Wielka kol. 07:11 08:16 Wisła Wielka os. 14:40 15:54
11 Łąka Madera 07:13 08:18 Wisła Mała skrz. 14:42 15:56
12 Łąka Gospoda 07:14 08:19 Wisła Mała kol. 14:44 15:58
13 Łąka kol. 07:16 08:21 Strumień Rynek 14:47 16:01
14 Pszczyna ul. Cieszyńska 07:18 08:23 Zabłocie Centrum 14:55 16:09
15 Pszczyna Szpital 07:21 08:26 Strumień DK X 16:15
16 Pszczyna Park 07:26 08:31 Zbytków X 16:20

Rozdanie dyplomów potwierdzających kwalifikacje zawodowe odbędzie się 30 sierpnia 2013 r. o godz. 9.00.

 

Dnia 6 sierpnia odbyło się zebranie z przedstawicielem Firmy Transportowej Daltrans, na którym ustalono: firma rozpoczyna działalność od września na trasie Zabłocie ? Strumień - Pszczyna, autobus będzie zatrzymywał się na całej trasie do Pszczyny. W Pszczynie pierwszy przystanek będzie przy szpitalu oraz drugi docelowy przy szkole (ul. Szymanowskiego 12). Początkowo będą tylko dwa przejazdy - rano z Zabłocia o 6.50 przez Strumień (7.00) oraz 8.00 i powrót popołudniowy spod szkoły o 14.20 i 15.20. Póki co, będą to kursy zamknięte, dlatego jeśli ktoś nie dotarł na zebranie, a chce jeździć z nowym przewoźnikiem, można wpisywać się jeszcze na utworzoną już listę zainteresowanych.

Pod tymi numerami wybrane osoby będą  zapisywać chętnych i udzielać szczegółowych informacji:

  • Zabłocie - 604 735 431
  • Strumień - 505 018 396
  • Wisła Mała - 795 835 155
  • Wisła Wielka - 601 331 057

 

Wyprawka szkolna - 2013 r.

dot. Rządowego programu pomocy uczniom w 2013 r. - ?Wyprawka szkolna?

Wniosek o udzielenie pomocy finansowej uczniom, w roku szkolnym 2013/2014, na zakup podręczników i materiałów dydaktycznych składa się do dyrektora szkoły, do której uczeń będzie uczęszczał w roku szkolnym 2013/2014. Termin składania wniosków, ustalony przez Burmistrza Pszczyny, dla szkół mających siedzibę na terenie gminy Pszczyna: do dnia 06.09.2013 r.

Pomoc udzielana jest na wniosek rodziców ucznia (prawnych opiekunów, rodziców zastępczych), a także nauczyciela, pracownika socjalnego lub innej osoby, za zgodą przedstawiciela ustawowego lub rodziców zastępczych.

1. Uczniowie rozpoczynający w roku szkolnym 2013/2014 naukę w klasie II szkoły ponadgimnazjalnej (zasadniczej szkoły zawodowej, liceum ogólnokształcącego i technikum):

- pomoc dla uczniów z rodzin, w których dochód na osobę nie przekracza kryterium dochodowego na osobę w rodzinie, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 182 z późn. zm.) tj. 456,00 zł netto na osobę - do wniosku należy dołączyć zaświadczenie o wysokości dochodów. W uzasadnionych przypadkach do wniosku można dołączyć - zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów - oświadczenie o wysokości dochodów. W przypadku ubiegania się o pomoc dla ucznia, którego rodzina korzysta ze świadczeń pieniężnych z pomocy społecznej w formie zasiłku stałego lub okresowego, można przedłożyć - zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów - zaświadczenie o korzystaniu ze świadczeń pieniężnych w formie zasiłku stałego lub okresowego;

- pomoc dla uczniów pochodzących z rodzin niespełniających kryterium dochodowego tj. 456,00 zł netto na osobę (z ustawy o pomocy społecznej) - w przypadkach określonych w art. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej - do wniosku, zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów, należy dołączyć uzasadnienie;

- pomoc dla ucznia: słabowidzącego, niesłyszącego, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność wymieniona wyżej - posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, o którym mowa w art. 71b ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty - do wniosku - zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów - należy dołączyć kopię orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego wydanego przez publiczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną, w tym poradnię specjalistyczną.

2. Uczniowie rozpoczynający w roku szkolnym 2013/2014 naukę w klasie I i III zasadniczej szkoły zawodowej, I i III liceum ogólnokształcącego, I i III technikum, liceum profilowanego, technikum uzupełniającego:

- pomoc dla ucznia: słabowidzącego, niesłyszącego, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność wymieniona wyżej - posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, o którym mowa w art. 71b ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty - do wniosku - zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów - należy dołączyć kopię orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego wydanego przez publiczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną, w tym poradnię specjalistyczną.

Koszt zakupu podręczników do kształcenia ogólnego, w tym podręczników do kształcenia specjalnego, dopuszczonych do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania, a w przypadku uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym lub znacznym - również koszt zakupu materiałów dydaktycznych po przedłożeniu dowodu zakupu, do wysokości wartości pomocy zwraca Burmistrz Pszczyny za pośrednictwem Pszczyńskiego Zarządu Edukacji - dowody zakupu podręczników należy przedłożyć w Pszczyńskim Zarządzie Edukacji, 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4, pokój 112, tel. 32 210-21-93.

W przypadku zakupów indywidualnych dowodem zakupu jest faktura VAT wystawiona imiennie na ucznia, rodzica (prawnego opiekuna, rodzica zastępczego), rachunek, paragon lub oświadczenie o zakupie odpowiednio podręczników lub materiałów dydaktycznych. W przypadku zakupu dla grupy uczniów, potwierdzenie zakupu wystawia podmiot dokonujący zakupu na podstawie faktury VAT i listy uczniów. W przypadku złożenia oświadczenia do oświadczenia należy dołączyć informację o rozliczeniu wydatków tylko w ramach Rządowego programu pomocy uczniom w 2013 r. - ?Wyprawka szkolna?

Wszelkie niezbędne informacje można znaleźć na stronach:

Do pobrania:

Podstawa prawna:

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 lipca 2013 r. w sprawie szczegółowych warunków udzielania pomocy finansowej uczniom na zakup podręczników i materiałów dydaktycznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 818).

 

Zapraszamy na kryty basen w Powiatowym Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie! Szczegółowy plan godzin otwarcia znajduje się tutaj...

WSZYSTKICH UCZNIÓW ORAZ TEGOROCZNYCH MATURZYSTÓW ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z HARMONOGRAMEM ZAKOŃCZENIA ROKU SZKOLNEGO I ROZDANIA ŚWIADECTW MATURALNYCH

Wywiadówka klasy 2a LO odbędzie się 9 maja 2013 roku o godzinie 17:00 w sali nr 21.

Zapraszamy!

Zajęcia opiekuńczo wychowawcze 2 maja 2013 roku od godziny 9:00 do 12:00

(budynek przy ul. Szymanowskiego 12)

  1. Wioletta Filipek
  2. Marta Cholewa
  3. Grażyna Dobrowolska
  4. Dariusz Guzik
  5. Anna Kozińska
  6. Magdalena Maj
  7. Leszek Miszczak
  8. Agnieszka Paszek
  9. Anna Smusz-Waberska

Uroczyste zakończenie roku szkolnego klas maturalnych:

  • spotkania z wychowawcami w klasach o godz. 12:20
  • wręczenie świadectw ukończenia szkoły na sali gimnastycznej o 13:30

 

Serdecznie zapraszamy wszystkich Rodziców o godzinie 17:00 na spotkanie z wychowawcami klas.

Przydział sal na spotkanie z Rodzicami - 25 IV 2013 o godzinie 17:00:

Lp. Klasa Nr sali Wychowawca klasy
1. I TOR 32 mgr Marzena Kostrzewa-Przemyk
2. I TE 42 mgr Magdalena Szczyrbowska
I TL
3. II TE 52 mgr Wanda Spora
II TOR
4. II TL 21 mgr Beata Wituła
II TOR
5. III TL 15 mgr Regina Kania
III TOR
6. III TE 12 mgr Ewa Wanot
7. II TKu 20 mgr Wioletta Ogiegło
8. I TR 17 mgr Katarzyna Szuster
I TAK
9. II TR w innym terminie
mgr inż. Wojciech Strączek
II TAK
10. III TAK 23 mgr inż. Leszek Miszczak
III TG
11. I TżiUG i 18 internat mgr inż. Maria Potyka
12. III TŻGD w innym terminie
mgr inż. Agnieszka Paszek
13. I a Tmech. 33 mgr Wirginia Fitowska
14. I b Tmech. 10 mgr Anna Jochemczyk
15. I Tbud. 26 mgr Marcin Krzywoń
16. I TInf. 13 mgr Ewelina Holesz
17. I TG 53 mgr Mirosława Tabath
18. II TInf. 51 mgr Roman Grygier
19. III TInf. 22 mgr Anna Świtlik
20. I TOT 24 mgr Marek Nierząd
I THot.
21. II THot. w innym terminie mgr Anna Kozińska
22. III THot. w innym terminie
mgr Wioletta Filipek
23. II TG 43 mgr inż. Małgorzata Pozimska
24. I a LO 28 mgr Michał Pudełko
25. I b LO 30 mgr Monika Kmieć
26. II a LO w innym terminie mgr Beata Skrzypczyk
27. II b LO 16 mgr Adam Michalik
28. I ZSZ 27 mgr Natalia Ruman

Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Pszczynie zaprasza na kurs "Wychowawca wypoczynku dzieci i młodzieży".

Cel kursu:przygotowanie do pracy wychowawcy wypoczynku dzieci i młodzieży poprzez zapoznanie z obowiązkami wychowawcy, a w szczególności :ze sposobami organizowania zajęć,  z zasadami bezpieczeństwa uczestników grupy, z wymogami dotyczącymi sprawowania opieki nad uczestnikami grupy  w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz innych czynności opiekuńczych, a także prowadzenia dokumentacji pracy wychowawcy, ze sposobami prowadzenia innych zajęć zleconych przez kierownika wypoczynku, ze sposobami opracowywania planów pracy wychowawczej grupy, zapoznaniem się z kartami kwalifikacyjnymi uczestników wypoczynku.

Czas trwania kursu: 36 godzin (w tym 18 godzin Teoria + 18 godzin Praktyka)

Warunki stawiane kandydatom: ukończone 18 lat.

Sposób sprawdzenia wiedzy: sprawdzian wiadomości przeprowadzony przez prowadzących zajęcia dydaktyczne. W trakcie kursu słuchacze otrzymają wzory dokumentów i druków,  z którymi będą mieli do czynienia w pracy wychowawcy wypoczynku dzieci i młodzieży (np. regulamin placówki, dziennik zajęć, plan pracy, karty kwalifikacyjne uczestników wypoczynku, i in.), w celu przygotowania słuchaczy do samodzielnego prowadzenia dokumentacji pedagogicznej.

Miejsce realizacji kursu:

Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Pszczynie
ul. Kopernika 14
43-200 Pszczyna

bądź Szkoła, z której będzie odpowiednia ilość kandydatów na kurs, aby rozpocząć szkolenie

Cena za 1 osobę: od 150,00 do 200, 00 zł PLN (cena uzależniona od ilości osób na kursie)

Przewidywany termin kursu: Kwiecień/ Maj 2013 rok (po wcześniejszym zebraniu odpowiedniej ilości osób na kurs)

OŚRODEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W PSZCZYNIE
43-200 PSZCZYNA, UL. KOPERNIKA 14
tel./fax. 32 210 53 88, tel. 697 818 699
www.zdz.katowice.pl, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zapraszamy do zapoznania się z harmonogramem rekolekcji w dniach 25-27 luty 2013 roku oraz z godzinami dyżurów w szkole oraz internacie.

 

Serdecznie zapraszamy wszystkich Rodziców o godzinie 17:00 na spotkanie z wychowawcami klas.

Przydział sal na spotkanie z Rodzicami - 7 II 2013 o godzinie 17:00:

Lp. Klasa Nr sali Wychowawca klasy
1. I TOR 32 mgr Marzena Kostrzewa-Przemyk
2. I TE 42 mgr Magdalena Szczyrbowska
I TL
3. II TE 52 mgr Wanda Spora
II TOR
4. II TL 21 mgr Beata Wituła
II TOR
5. III TL 15 mgr Regina Kania
III TOR
6. III TE 12 mgr Ewa Wanot
7. II TKu. 41 mgr Wioletta Ogiegło
8. I TR 17 mgr Katarzyna Szuster
I TAK
9. II TR I 18 internat mgr inż. Wojciech Strączek
II TAK
10. III TAK 23 mgr inż. Leszek Miszczak
III TG
11. I TżiUG 20 mgr inż. Maria Potyka
12. III TŻGD I 8 internat mgr inż. Agnieszka Paszek
13. I a Tmech. 33 mgr Wirginia Fitowska
14. I b Tmech. 10 mgr Anna Jochemczyk
15. I Tbud. 26 mgr Marcin Krzywoń
16. I TInf. 53 mgr Mirosława Tabath
I TG
17. II TInf. 51 mgr Roman Grygier
18. III TInf. 22 mgr Anna Świtlik
19. I TOT 24 mgr Marek Nierząd
I THot.
20. II THot. 27 mgr Anna Kozińska
21. III THot. 40 mgr Wioletta Filipek
22. II TG 43 mgr inż. Małgorzata Pozimska
23. I a LO 28 mgr Michał Pudełko
24. I b LO 30 mgr Monika Kmieć
25. II a LO 25 mgr Beata Skrzypczyk
26. II b LO 16 mgr Adam Michalik
27. I ZSZ: rolnik inny termin mgr Natalia Ruman
I ZSZ: ogrodnik
I ZSZ: mechanik
I ZSZ: kucharz

Po zaciemnionym niebie biegnie smuga kolorowa, z ogonem rozpryskującym się po królestwie nocy. Po chwili znika w blasku księżyca, tak jak rok miniony. Lecz coś po nim pozostanie ? wspomnienia i marzenia. Szczęście i te dni gorsze, słowa raniące i te kojące. Uśmiech igrający ze łzami.

Życzymy Wam, aby te wspomnienia, które pozostaną w pamięci w Nowym Roku były inne. Z marzeniami, masą dobrych dni, słowami płynącymi z serca, które uszczęśliwią, wspomnienia z masą miłości i przyjaźni...

Administrator

 

Dzisiaj o zmierzchu wszystkie dzieci,
Jak małe ptaki z gniazd,
Patrzą na niebo, czy już świeci
Najpierwsza z wszystkich gwiazd.

O zimne szyby płaszczą noski
W okienkach miast i wsi,
Czy już sfrunęła z ręki Boskiej,
Czy już nad nami tli.

Różowe niebo pociemniało,
I cień błękitny legł
Na ziemię białą, białą, białą,
Na nieskalany śnieg.

Anioły mogą zejść do ludzi,
Przebiec calutki świat:
Śnieg taki czysty, że nie ubrudzi
Białych anielskich szat.

Białe opłatki, białe stoły,
Świeżych choinek las...
Doprawdy mogą dziś anioły
Zagościć pośród nas.

Tylko ta gwiazda niech zaświeci
Nad ciszą białych dróg
I zawiadomi wszystkie dzieci,
Ze się narodził Bóg.

Bronisława Ostrowska


Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia

Radosnego, świątecznego nastroju

Miłych spotkań w gronie rodziny i przyjaciół

Uczniom i Nauczycielom oraz Pracownikom

Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Karola Miarki w Pszczynie

życzy Administrator

 

Informujemy, że w następujących dniach szkoła jest otwarta:

  • 24.XII.2012 r. do godziny 12:00
  • 31.XII.2012 r. do godziny 15:00

 

Serdecznie zapraszamy wszystkich Rodziców o godzinie 16:30 na przedstawienie bożonarodzeniowe przygotowanie przez uczniów naszej szkoły.

Przydział sal na spotkanie z Rodzicami - 19 XII 2012 o godzinie 17:00:

Lp. Klasa Nr sali Wychowawca klasy
1. I TOR czytelnia mgr Marzena Kostrzewa-Przemyk
2. I TE 42 mgr Magdalena Szczyrbowska
I TL
3. II TE inny termin mgr Wanda Spora
II TOR
4. II TL 21 mgr Beata Wituła
II TOR
5. III TL 22 mgr Regina Kania
III TOR
6. III TE 12 mgr Ewa Wanot
7. IV TL 31 mgr Janina Jacek
8. IV TE 32 mgr Małgorzata Duda
9. II TKu. 41 mgr Wioletta Ogiegło
10. I TR 15 mgr Katarzyna Szuster
I TAK
11. II TR I k internat mgr inż. Wojciech Strączek
II TAK
12. IV TR I 18 internat inż. Ryszard Jarosz
IV TG
13. III TAK 23 mgr inż. Leszek Miszczak
III TG
14. IV TAK 39 mgr inż. Anna Smusz Waberska
15. I TżiUG 20 mgr inż. Maria Potyka
16. III TŻGD I 8 internat mgr inż. Agnieszka Paszek
17. IV TŻGD 52 mgr Ilona Irla-Kuna
18. I a Tmech. 33 mgr Wirginia Fitowska
19. I b Tmech. 10 mgr Anna Jochemczyk
20. I Tbud. 26 mgr Marcin Krzywoń
21. I TInf. 53 mgr Mirosława Tabath
I TG
22. II TInf. 51 mgr Roman Grygier
23. III TInf. inny termin mgr Anna Świtlik
24. IV TInf. 17 mgr inż. Helena Stachurska
25. I TOT 24 mgr Marek Nierząd
I THot.
26. II THot. I 01 internat mgr Anna Kozińska
27. III THot. 40 mgr Wioletta Filipek
28. IV THot. I ku internat mgr Katarzyna Barczak
29. II TG 43 mgr inż. Małgorzata Pozimska
30. I a LO 28 mgr Michał Pudełko
31. I b LO 30 mgr Monika Kmieć
32. II a LO 25 mgr Beata Skrzypczyk
33. II b LO 16 mgr Adam Michalik
34. III a LO 27 mgr Monika Kwapińska
35. III b LO inny termin mgr Bogusława Machalica
36. I ZSZ: rolnik inny termin mgr Natalia Ruman
I ZSZ: ogrodnik
I ZSZ: mechanik
I ZSZ: kucharz

W dniu 20.11.2012 o godzinie 17.00 w sali nr 13 odbędzie się spotkanie rodziców klas maturalnych. Serdecznie zapraszamy!