UWAGA!!! TRWA NABÓR NAUCZYCIELI DO PROJEKTU:
?MOBILINI NAUCZYCIELE KSZTAŁCĄ NOWOCZEŚNIE I SKUTECZNIE?
?Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych? realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ? POKL na zasadach Programu ?Uczenie się przez całe życie?
Projekt jest adresowany do nauczycieli języków obcych i przedmiotów informatycznych zatrudnionych w PZS nr 2 w Pszczynie. Wszyscy nauczyciele, którzy wzięli udział w spotkaniu informacyjnym na temat projektu w dniu 30.08.2013 r. oraz są nadal zainteresowani udziałem w projekcie, składają w sekretariacie KARTĘ ZGŁOSZENIA KANDYDATA do dnia 16.09.2013 r.
Wzór podania dla kandydatów, wyrażających chęć udziału w projekcie, dostępny jest w sekretariacie PZS nr 2 w budynku przy ul. Szymanowskiego 12 lub bezpośrednio u p. Anny Smusz-Waberskiej.
Weryfikacji zgłoszeń kandydatów i ustalaniem listy uczestników projektu zajmie się specjalnie do tego zadania powołana Komisja Rekrutacyjna, w skład której wejdą: Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej - dyrektor PZS nr 2 mgr inż. Piotr Cygan, v-ce Dyrektor PZS nr 2 mgr inż. Mirosława Bienioszek oraz starszy specjalista ds. osobowych- mgr Jolanta Pochłopień.
Komisja Rekrutacyjna, na podstawie przeprowadzonej weryfikacji, wyłoni dwie listy uczestników projektu: listę główną i listę rezerwową.
8.30 ? 12.30
Zajęcia z wychowawcami ? klasy pierwsze:
- sprawy organizacyjne,
- zajęcia integracyjne,
- poznanie obiektów szkolnych (pracownie, obiekty sportowe, biblioteka, gabinet pedagoga, gabinet higienistki, internat),
- zapoznanie z funkcjonującymi w szkole regulaminami i dokumentami,
- zapoznanie z przepisami BHP, zasadami bezpiecznego poruszania się po terenie szkoły ? między budynkami, pracowniami oraz w drodze do i ze szkoły,
- zapoznanie z kalendarzem roku szkolnego 2013/2014,
- plan lekcji,
- poinformowanie o działających w szkole zajęciach pozalekcyjnych,
- ubezpieczenie ? do 20.09.
Przydział sal dla klas pierwszych:
- I Tor (J. Woźnica) ? Bogedaina, sala 18,
- I Tle (I Sekta) ? Bogedaina, sala 7,
- 1 TMa (L. Kondzielnik) ? sala 52,
- 1 TMb (M. Puchała) - sala 27,
- I Tinf. (B. Łupińska) ? sala 21,
- I Hot (D. Garbocz) ? sala 30,
- I Tkg (R. Jarosz)- sala 24,
- I Trb (E. Baca) ? sala 42,
- I Tż (B. Łuka) ? sala 32,
- I LO a (J. Koczuba) ? sala 33,
- I LO b (R. Link) ? sala 25,
- I ZSZ (J. Mroczkowska) ? czytelnia.
Zajęcia z wychowawcami ? klasy pozostałe:
- sprawy organizacyjne,
- przypomnienie funkcjonujących w szkole regulaminów i treści dokumentów,
- przypomnienie przepisów BHP, zasad bezpiecznego poruszania się po terenie szkoły ? między budynkami, pracowniami oraz w drodze do i ze szkoły,
- zapoznanie z kalendarzem roku szkolnego 2013/2014,
- plan lekcji i zajęć,
- wybór samorządu klasowego,
- przypomnienie o działających w szkole zajęciach pozalekcyjnych,
- zapoznanie z terminami i zasadami egzaminów zewnętrznych (klasy maturalne),
- zaplanowanie wycieczek,
- ubezpieczenie ? do 20.09,
- informacja nt. programu ?Mam zawód ? mam pracę w regionie?,
- porządkowanie pracowni oraz wyznaczonych terenów wokół szkoły.
Przydział terenów wokół szkoły (pracowni) do poszczególnych klas:
- III LO a (B. Skrzypczyk) ? Bogedaina, sala10,
- III LO b (A. Michalik) ? Bogedajna, sala 6,
- II LO a (M. Pudełko) ? sala 28 oraz chodnik od bramy głównej do parkingu (kort),
- II LO b (M. Kmieć) ? sala 26 i pod opieką wychowawcy ( w porozumieniu z B. Machalicą) ? tereny i boiska sportowe,
- III Tg (M. Pozimska) ? sala 43 i teren przed ogrodzeniem szkoły, wzdłuż ul. Szymanowskiego (kamizelki),
- IV Tak (L. Miszczak) ? sala 23 i teren przed szkołą (trawnik, chodnik, pojemniki, skalniaki)) ? w porozumieniu z nauczycielami TAK,
- IV Tg ( L. Miszczak) ?sala 23 i teren od pierwszej bramy wjazdowej/furtki wejściowej wzdłuż do parkingu (kort),
- II TB (M. Krzywoń ) ? Bogedaina, sala 19,
- II Ti (M. Rołka) ? Bogedaina, sala 8,
- VI Ti (A. Świtlik) ? sala 22 i teren od drugiej bramy wjazdowej do garaży (prawa strona),
- III Ti (R. Grygier) ? sala 41 i teren od drugiej bramy wjazdowej do garaży (prawa strona),
- III Tar (W. Strączek) ? sala nr 51 i działki szkolne /kolekcje roślin,
- II Tar (K. Szuster) ? sala 17 i teren przed wejściem do biur Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,
- IV g (A. Paszek) ? sala i8 oraz pracownie gastronomiczne ?internat,
- II Tż ( M. Potyka) ? sala i 18 oraz pracownie gastronomiczne ?internat,
- III Tku (W. Ogiegło) ? sala 15 i pojemniki oraz nasadzenia za szkołą (parking wewnętrzny),
- III Tho (A. Kozińska) ? sala 40 i obiekty sportowe, teren za pływalnią i chodnik wzdłuż przewiązki, wejście do szkoły od strony sali gimnastycznej,
- IV Tho ( W. Filipek) sala 39 i teren za pływalnią i chodnik wzdłuż przewiązki, wejście do szkoły od strony sali gimnastycznej,
- II Hot (M. Nierząd) ? sala 24 i obiekty sportowe,
- II TMa (W. Fitowska) ? sala 21 i teren od placu manewrowego do Budynku Powiatowego Zarządu Dróg,
- II TMb (A. Jochemczyk) ? sala 13 i teren za internatem,
- IV T lor (R. Kania) ? Bogedaina, sala 9 (PC)i teren wokół budynków szkoły,
- IV Te (E. Wanot) ? Bogedaina, sala 11 i teren wokół budynków szkoły,
- II Tor (M. Kostrzewa ? Przemyk ? Bogedaina, sala 17 i teren wokół budynków szkoły,
- II Tle ( M. Szczyrbowska) ? Bogedaina, sala 2 i teren wokół budynków szkoły,
- III Teo (A. Bryll) ? Bogedaina, sala 4 i teren wokół budynków szkoły,
- III lor (B. Wituła) ? Bogedaina, sala 5 i teren wokół budynków szkoły,
- II Tg (M.Tabath) ? sala 53 i droga od parkingu (kort) do kolekcji żywopłotów),
- II ZSZ (N. Ruman) ? wycieczka ? Muzeum Prasy Śląskiej.
Worki na śmieci i sprzęt - do odbioru u Pani Woźnej
2 września 2013 roku, Firma transportowa Daltrans rozpocznie przewóz młodzieży do szkół na trasie Strumień -Zabłocie Pszczyna.
Aby usprawnić organizacyjnie sprzedaż biletów miesięcznych proponujemy dokonać zakupu wcześniej (przed rozpoczęciem roku szkolnego).
W Strumieniu będzie można nabyć bilet miesięczny dnia 30.VIII w godzinach od 18 - 20 w Restauracji Nova (w innych miejscowościach sprzedaż biletów pod podanymi numerami poniżej). Osoby, którym nie uda się kupić biletu w podanym wyżej terminie, będą miały możliwość nabycia biletu 2 września bezpośrednio u kierowcy.
Oto numery kontaktowe osób ?łącznik?w? z firmą. Zachęcamy do telefonowania w razie jakichkolwiek pytań.
- Strumień - 505 018 396
- Zabłocie - 604 735 431
- Wisła Mała - 795 835 155
- Wisła Wielka - 601 331 057
2 września będą dwa przewozy w/g rozkładu porannego oraz dwa przejazdy powrotne o godz.11.00 i 13.00 (przystanki w/g rozkładu jazdy).
Lp. | Przystanki | S | S | Przystanki | S | S |
1 | Zbytków | 06:45 | X | Pszczyna Park | 14:20 | 15:35 |
2 | Strumień DK | 06:50 | X | Pszczyna Szpital | 14:25 | 15:40 |
3 | Strumień Rynek | 06:52 | 07:57 | Pszczyna ul. Cieszyńska | 14:28 | 15:42 |
4 | Zabłocie Centrum | 06:57 | 08:03 | Łąka kol. | 14:30 | 15:44 |
5 | Wisła Mała kol. | 07:02 | 08:07 | Łąka Gospoda | 14:32 | 15:46 |
6 | Wisła Mała skrz. | 07:04 | 08:09 | Łąka Madera | 14:33 | 15:47 |
7 | Wisła Wielka os. | 07:06 | 08:11 | Wisła Wielka kol. | 14:35 | 15:49 |
8 | Wisła Wielka II | 07:08 | 08:13 | Wisła Wielka I | 14:36 | 15:50 |
9 | Wisła Wielka I | 07:10 | 08:15 | Wisła Wielka II | 14:38 | 15:52 |
10 | Wisła Wielka kol. | 07:11 | 08:16 | Wisła Wielka os. | 14:40 | 15:54 |
11 | Łąka Madera | 07:13 | 08:18 | Wisła Mała skrz. | 14:42 | 15:56 |
12 | Łąka Gospoda | 07:14 | 08:19 | Wisła Mała kol. | 14:44 | 15:58 |
13 | Łąka kol. | 07:16 | 08:21 | Strumień Rynek | 14:47 | 16:01 |
14 | Pszczyna ul. Cieszyńska | 07:18 | 08:23 | Zabłocie Centrum | 14:55 | 16:09 |
15 | Pszczyna Szpital | 07:21 | 08:26 | Strumień DK | X | 16:15 |
16 | Pszczyna Park | 07:26 | 08:31 | Zbytków | X | 16:20 |
Rozdanie dyplomów potwierdzających kwalifikacje zawodowe odbędzie się 30 sierpnia 2013 r. o godz. 9.00.
Dnia 6 sierpnia odbyło się zebranie z przedstawicielem Firmy Transportowej Daltrans, na którym ustalono: firma rozpoczyna działalność od września na trasie Zabłocie ? Strumień - Pszczyna, autobus będzie zatrzymywał się na całej trasie do Pszczyny. W Pszczynie pierwszy przystanek będzie przy szpitalu oraz drugi docelowy przy szkole (ul. Szymanowskiego 12). Początkowo będą tylko dwa przejazdy - rano z Zabłocia o 6.50 przez Strumień (7.00) oraz 8.00 i powrót popołudniowy spod szkoły o 14.20 i 15.20. Póki co, będą to kursy zamknięte, dlatego jeśli ktoś nie dotarł na zebranie, a chce jeździć z nowym przewoźnikiem, można wpisywać się jeszcze na utworzoną już listę zainteresowanych.
Pod tymi numerami wybrane osoby będą zapisywać chętnych i udzielać szczegółowych informacji:
- Zabłocie - 604 735 431
- Strumień - 505 018 396
- Wisła Mała - 795 835 155
- Wisła Wielka - 601 331 057
Wyprawka szkolna - 2013 r.
dot. Rządowego programu pomocy uczniom w 2013 r. - ?Wyprawka szkolna?
Wniosek o udzielenie pomocy finansowej uczniom, w roku szkolnym 2013/2014, na zakup podręczników i materiałów dydaktycznych składa się do dyrektora szkoły, do której uczeń będzie uczęszczał w roku szkolnym 2013/2014. Termin składania wniosków, ustalony przez Burmistrza Pszczyny, dla szkół mających siedzibę na terenie gminy Pszczyna: do dnia 06.09.2013 r.
Pomoc udzielana jest na wniosek rodziców ucznia (prawnych opiekunów, rodziców zastępczych), a także nauczyciela, pracownika socjalnego lub innej osoby, za zgodą przedstawiciela ustawowego lub rodziców zastępczych.
1. Uczniowie rozpoczynający w roku szkolnym 2013/2014 naukę w klasie II szkoły ponadgimnazjalnej (zasadniczej szkoły zawodowej, liceum ogólnokształcącego i technikum):
- pomoc dla uczniów z rodzin, w których dochód na osobę nie przekracza kryterium dochodowego na osobę w rodzinie, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 182 z późn. zm.) tj. 456,00 zł netto na osobę - do wniosku należy dołączyć zaświadczenie o wysokości dochodów. W uzasadnionych przypadkach do wniosku można dołączyć - zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów - oświadczenie o wysokości dochodów. W przypadku ubiegania się o pomoc dla ucznia, którego rodzina korzysta ze świadczeń pieniężnych z pomocy społecznej w formie zasiłku stałego lub okresowego, można przedłożyć - zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów - zaświadczenie o korzystaniu ze świadczeń pieniężnych w formie zasiłku stałego lub okresowego;
- pomoc dla uczniów pochodzących z rodzin niespełniających kryterium dochodowego tj. 456,00 zł netto na osobę (z ustawy o pomocy społecznej) - w przypadkach określonych w art. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej - do wniosku, zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów, należy dołączyć uzasadnienie;
- pomoc dla ucznia: słabowidzącego, niesłyszącego, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność wymieniona wyżej - posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, o którym mowa w art. 71b ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty - do wniosku - zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów - należy dołączyć kopię orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego wydanego przez publiczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną, w tym poradnię specjalistyczną.
2. Uczniowie rozpoczynający w roku szkolnym 2013/2014 naukę w klasie I i III zasadniczej szkoły zawodowej, I i III liceum ogólnokształcącego, I i III technikum, liceum profilowanego, technikum uzupełniającego:
- pomoc dla ucznia: słabowidzącego, niesłyszącego, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność wymieniona wyżej - posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, o którym mowa w art. 71b ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty - do wniosku - zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów - należy dołączyć kopię orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego wydanego przez publiczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną, w tym poradnię specjalistyczną.
Koszt zakupu podręczników do kształcenia ogólnego, w tym podręczników do kształcenia specjalnego, dopuszczonych do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania, a w przypadku uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym lub znacznym - również koszt zakupu materiałów dydaktycznych po przedłożeniu dowodu zakupu, do wysokości wartości pomocy zwraca Burmistrz Pszczyny za pośrednictwem Pszczyńskiego Zarządu Edukacji - dowody zakupu podręczników należy przedłożyć w Pszczyńskim Zarządzie Edukacji, 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4, pokój 112, tel. 32 210-21-93.
W przypadku zakupów indywidualnych dowodem zakupu jest faktura VAT wystawiona imiennie na ucznia, rodzica (prawnego opiekuna, rodzica zastępczego), rachunek, paragon lub oświadczenie o zakupie odpowiednio podręczników lub materiałów dydaktycznych. W przypadku zakupu dla grupy uczniów, potwierdzenie zakupu wystawia podmiot dokonujący zakupu na podstawie faktury VAT i listy uczniów. W przypadku złożenia oświadczenia do oświadczenia należy dołączyć informację o rozliczeniu wydatków tylko w ramach Rządowego programu pomocy uczniom w 2013 r. - ?Wyprawka szkolna?
Wszelkie niezbędne informacje można znaleźć na stronach:
- http://www.men.gov.pl w zakładce: ?Finanse na edukację?
- http://www.pze.bip.net.pl/?a=3909 BIP Pszczyńskiego Zarządu Edukacji w Pszczynie
Do pobrania:
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 lipca 2013 r. w sprawie szczegółowych warunków udzielania pomocy finansowej uczniom na zakup podręczników i materiałów dydaktycznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 818).
Zapraszamy na kryty basen w Powiatowym Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie! Szczegółowy plan godzin otwarcia znajduje się tutaj...
WSZYSTKICH UCZNIÓW ORAZ TEGOROCZNYCH MATURZYSTÓW ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z HARMONOGRAMEM ZAKOŃCZENIA ROKU SZKOLNEGO I ROZDANIA ŚWIADECTW MATURALNYCH
Wywiadówka klasy 2a LO odbędzie się 9 maja 2013 roku o godzinie 17:00 w sali nr 21.
Zapraszamy!
Zajęcia opiekuńczo wychowawcze 2 maja 2013 roku od godziny 9:00 do 12:00
(budynek przy ul. Szymanowskiego 12)
- Wioletta Filipek
- Marta Cholewa
- Grażyna Dobrowolska
- Dariusz Guzik
- Anna Kozińska
- Magdalena Maj
- Leszek Miszczak
- Agnieszka Paszek
- Anna Smusz-Waberska
Uroczyste zakończenie roku szkolnego klas maturalnych:
- spotkania z wychowawcami w klasach o godz. 12:20
- wręczenie świadectw ukończenia szkoły na sali gimnastycznej o 13:30
Serdecznie zapraszamy wszystkich Rodziców o godzinie 17:00 na spotkanie z wychowawcami klas.
Przydział sal na spotkanie z Rodzicami - 25 IV 2013 o godzinie 17:00:
Lp. | Klasa | Nr sali | Wychowawca klasy |
1. | I TOR | 32 | mgr Marzena Kostrzewa-Przemyk |
2. | I TE | 42 | mgr Magdalena Szczyrbowska |
I TL | |||
3. | II TE | 52 | mgr Wanda Spora |
II TOR | |||
4. | II TL | 21 | mgr Beata Wituła |
II TOR | |||
5. | III TL | 15 | mgr Regina Kania |
III TOR | |||
6. | III TE | 12 | mgr Ewa Wanot |
7. | II TKu | 20 | mgr Wioletta Ogiegło |
8. | I TR | 17 | mgr Katarzyna Szuster |
I TAK | |||
9. | II TR | w innym terminie |
mgr inż. Wojciech Strączek |
II TAK | |||
10. | III TAK | 23 | mgr inż. Leszek Miszczak |
III TG | |||
11. | I TżiUG | i 18 internat | mgr inż. Maria Potyka |
12. | III TŻGD | w innym terminie |
mgr inż. Agnieszka Paszek |
13. | I a Tmech. | 33 | mgr Wirginia Fitowska |
14. | I b Tmech. | 10 | mgr Anna Jochemczyk |
15. | I Tbud. | 26 | mgr Marcin Krzywoń |
16. | I TInf. | 13 | mgr Ewelina Holesz |
17. | I TG | 53 | mgr Mirosława Tabath |
18. | II TInf. | 51 | mgr Roman Grygier |
19. | III TInf. | 22 | mgr Anna Świtlik |
20. | I TOT | 24 | mgr Marek Nierząd |
I THot. | |||
21. | II THot. | w innym terminie | mgr Anna Kozińska |
22. | III THot. | w innym terminie |
mgr Wioletta Filipek |
23. | II TG | 43 | mgr inż. Małgorzata Pozimska |
24. | I a LO | 28 | mgr Michał Pudełko |
25. | I b LO | 30 | mgr Monika Kmieć |
26. | II a LO | w innym terminie | mgr Beata Skrzypczyk |
27. | II b LO | 16 | mgr Adam Michalik |
28. | I ZSZ | 27 | mgr Natalia Ruman |
Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Pszczynie zaprasza na kurs "Wychowawca wypoczynku dzieci i młodzieży".
Cel kursu:przygotowanie do pracy wychowawcy wypoczynku dzieci i młodzieży poprzez zapoznanie z obowiązkami wychowawcy, a w szczególności :ze sposobami organizowania zajęć, z zasadami bezpieczeństwa uczestników grupy, z wymogami dotyczącymi sprawowania opieki nad uczestnikami grupy w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz innych czynności opiekuńczych, a także prowadzenia dokumentacji pracy wychowawcy, ze sposobami prowadzenia innych zajęć zleconych przez kierownika wypoczynku, ze sposobami opracowywania planów pracy wychowawczej grupy, zapoznaniem się z kartami kwalifikacyjnymi uczestników wypoczynku.
Czas trwania kursu: 36 godzin (w tym 18 godzin Teoria + 18 godzin Praktyka)
Warunki stawiane kandydatom: ukończone 18 lat.
Sposób sprawdzenia wiedzy: sprawdzian wiadomości przeprowadzony przez prowadzących zajęcia dydaktyczne. W trakcie kursu słuchacze otrzymają wzory dokumentów i druków, z którymi będą mieli do czynienia w pracy wychowawcy wypoczynku dzieci i młodzieży (np. regulamin placówki, dziennik zajęć, plan pracy, karty kwalifikacyjne uczestników wypoczynku, i in.), w celu przygotowania słuchaczy do samodzielnego prowadzenia dokumentacji pedagogicznej.
Miejsce realizacji kursu:
Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Pszczynie
ul. Kopernika 14
43-200 Pszczyna
bądź Szkoła, z której będzie odpowiednia ilość kandydatów na kurs, aby rozpocząć szkolenie
Cena za 1 osobę: od 150,00 do 200, 00 zł PLN (cena uzależniona od ilości osób na kursie)
Przewidywany termin kursu: Kwiecień/ Maj 2013 rok (po wcześniejszym zebraniu odpowiedniej ilości osób na kurs)
OŚRODEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W PSZCZYNIE
43-200 PSZCZYNA, UL. KOPERNIKA 14
tel./fax. 32 210 53 88, tel. 697 818 699
www.zdz.katowice.pl, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zapraszamy do zapoznania się z harmonogramem rekolekcji w dniach 25-27 luty 2013 roku oraz z godzinami dyżurów w szkole oraz internacie.
Serdecznie zapraszamy wszystkich Rodziców o godzinie 17:00 na spotkanie z wychowawcami klas.
Przydział sal na spotkanie z Rodzicami - 7 II 2013 o godzinie 17:00:
Lp. | Klasa | Nr sali | Wychowawca klasy |
1. | I TOR | 32 | mgr Marzena Kostrzewa-Przemyk |
2. | I TE | 42 | mgr Magdalena Szczyrbowska |
I TL | |||
3. | II TE | 52 | mgr Wanda Spora |
II TOR | |||
4. | II TL | 21 | mgr Beata Wituła |
II TOR | |||
5. | III TL | 15 | mgr Regina Kania |
III TOR | |||
6. | III TE | 12 | mgr Ewa Wanot |
7. | II TKu. | 41 | mgr Wioletta Ogiegło |
8. | I TR | 17 | mgr Katarzyna Szuster |
I TAK | |||
9. | II TR | I 18 internat | mgr inż. Wojciech Strączek |
II TAK | |||
10. | III TAK | 23 | mgr inż. Leszek Miszczak |
III TG | |||
11. | I TżiUG | 20 | mgr inż. Maria Potyka |
12. | III TŻGD | I 8 internat | mgr inż. Agnieszka Paszek |
13. | I a Tmech. | 33 | mgr Wirginia Fitowska |
14. | I b Tmech. | 10 | mgr Anna Jochemczyk |
15. | I Tbud. | 26 | mgr Marcin Krzywoń |
16. | I TInf. | 53 | mgr Mirosława Tabath |
I TG | |||
17. | II TInf. | 51 | mgr Roman Grygier |
18. | III TInf. | 22 | mgr Anna Świtlik |
19. | I TOT | 24 | mgr Marek Nierząd |
I THot. | |||
20. | II THot. | 27 | mgr Anna Kozińska |
21. | III THot. | 40 | mgr Wioletta Filipek |
22. | II TG | 43 | mgr inż. Małgorzata Pozimska |
23. | I a LO | 28 | mgr Michał Pudełko |
24. | I b LO | 30 | mgr Monika Kmieć |
25. | II a LO | 25 | mgr Beata Skrzypczyk |
26. | II b LO | 16 | mgr Adam Michalik |
27. | I ZSZ: rolnik | inny termin | mgr Natalia Ruman |
I ZSZ: ogrodnik | |||
I ZSZ: mechanik | |||
I ZSZ: kucharz |
Po zaciemnionym niebie biegnie smuga kolorowa, z ogonem rozpryskującym się po królestwie nocy. Po chwili znika w blasku księżyca, tak jak rok miniony. Lecz coś po nim pozostanie ? wspomnienia i marzenia. Szczęście i te dni gorsze, słowa raniące i te kojące. Uśmiech igrający ze łzami.
Życzymy Wam, aby te wspomnienia, które pozostaną w pamięci w Nowym Roku były inne. Z marzeniami, masą dobrych dni, słowami płynącymi z serca, które uszczęśliwią, wspomnienia z masą miłości i przyjaźni...
Administrator
Dzisiaj o zmierzchu wszystkie dzieci,
Jak małe ptaki z gniazd,
Patrzą na niebo, czy już świeci
Najpierwsza z wszystkich gwiazd.
O zimne szyby płaszczą noski
W okienkach miast i wsi,
Czy już sfrunęła z ręki Boskiej,
Czy już nad nami tli.
Różowe niebo pociemniało,
I cień błękitny legł
Na ziemię białą, białą, białą,
Na nieskalany śnieg.
Anioły mogą zejść do ludzi,
Przebiec calutki świat:
Śnieg taki czysty, że nie ubrudzi
Białych anielskich szat.
Białe opłatki, białe stoły,
Świeżych choinek las...
Doprawdy mogą dziś anioły
Zagościć pośród nas.
Tylko ta gwiazda niech zaświeci
Nad ciszą białych dróg
I zawiadomi wszystkie dzieci,
Ze się narodził Bóg.
Bronisława Ostrowska
Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia
Radosnego, świątecznego nastroju
Miłych spotkań w gronie rodziny i przyjaciół
Uczniom i Nauczycielom oraz Pracownikom
Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Karola Miarki w Pszczynie
życzy Administrator
Informujemy, że w następujących dniach szkoła jest otwarta:
- 24.XII.2012 r. do godziny 12:00
- 31.XII.2012 r. do godziny 15:00
Serdecznie zapraszamy wszystkich Rodziców o godzinie 16:30 na przedstawienie bożonarodzeniowe przygotowanie przez uczniów naszej szkoły.
Przydział sal na spotkanie z Rodzicami - 19 XII 2012 o godzinie 17:00:
Lp. | Klasa | Nr sali | Wychowawca klasy |
1. | I TOR | czytelnia | mgr Marzena Kostrzewa-Przemyk |
2. | I TE | 42 | mgr Magdalena Szczyrbowska |
I TL | |||
3. | II TE | inny termin | mgr Wanda Spora |
II TOR | |||
4. | II TL | 21 | mgr Beata Wituła |
II TOR | |||
5. | III TL | 22 | mgr Regina Kania |
III TOR | |||
6. | III TE | 12 | mgr Ewa Wanot |
7. | IV TL | 31 | mgr Janina Jacek |
8. | IV TE | 32 | mgr Małgorzata Duda |
9. | II TKu. | 41 | mgr Wioletta Ogiegło |
10. | I TR | 15 | mgr Katarzyna Szuster |
I TAK | |||
11. | II TR | I k internat | mgr inż. Wojciech Strączek |
II TAK | |||
12. | IV TR | I 18 internat | inż. Ryszard Jarosz |
IV TG | |||
13. | III TAK | 23 | mgr inż. Leszek Miszczak |
III TG | |||
14. | IV TAK | 39 | mgr inż. Anna Smusz Waberska |
15. | I TżiUG | 20 | mgr inż. Maria Potyka |
16. | III TŻGD | I 8 internat | mgr inż. Agnieszka Paszek |
17. | IV TŻGD | 52 | mgr Ilona Irla-Kuna |
18. | I a Tmech. | 33 | mgr Wirginia Fitowska |
19. | I b Tmech. | 10 | mgr Anna Jochemczyk |
20. | I Tbud. | 26 | mgr Marcin Krzywoń |
21. | I TInf. | 53 | mgr Mirosława Tabath |
I TG | |||
22. | II TInf. | 51 | mgr Roman Grygier |
23. | III TInf. | inny termin | mgr Anna Świtlik |
24. | IV TInf. | 17 | mgr inż. Helena Stachurska |
25. | I TOT | 24 | mgr Marek Nierząd |
I THot. | |||
26. | II THot. | I 01 internat | mgr Anna Kozińska |
27. | III THot. | 40 | mgr Wioletta Filipek |
28. | IV THot. | I ku internat | mgr Katarzyna Barczak |
29. | II TG | 43 | mgr inż. Małgorzata Pozimska |
30. | I a LO | 28 | mgr Michał Pudełko |
31. | I b LO | 30 | mgr Monika Kmieć |
32. | II a LO | 25 | mgr Beata Skrzypczyk |
33. | II b LO | 16 | mgr Adam Michalik |
34. | III a LO | 27 | mgr Monika Kwapińska |
35. | III b LO | inny termin | mgr Bogusława Machalica |
36. | I ZSZ: rolnik | inny termin | mgr Natalia Ruman |
I ZSZ: ogrodnik | |||
I ZSZ: mechanik | |||
I ZSZ: kucharz |
W dniu 20.11.2012 o godzinie 17.00 w sali nr 13 odbędzie się spotkanie rodziców klas maturalnych. Serdecznie zapraszamy!
Strona 4 z 5