UWAGA!!! OGŁASZAMY NABÓR UCZESTNIKÓW WŚRÓD UCZNIÓW KLAS III, KSZTAŁCĄCYCH SIĘ W ZAWODZIE: TECHNIK HOTELARSTWA, TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ, TECHNIK INFORMATYK, TECHNIK ŻYWNIENIA I GOSPODARSTWA DOMOWEGO DO UDZIAŁU W PROJEKCIE:

?MŁODZI TECHNICY WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE?

Projekt realizowany będzie w ramach projektu systemowego "Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz szkolenia kadry kształcenia zawodowego" realizowanego przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Udział w projekcie ma na celu:

  • zdobycie doświadczenia i kwalifikacji zawodowych na czeskim, włoskim i portugalskim rynku pracy,
  • poprawę umiejętności językowych uczestników, w tym języka obcego zawodowego,
  • zdobycie nowych kompetencji społecznych przez uczestników,
  • poznanie nowych technik organizacji pracy w zawodzie technik hotelarstwa, technik obsługi ruchu turystycznego, technik informatyk, technik żywienia i usług gastronomicznych.

Uczniowie zainteresowani udziałem w projekcie mają obowiązek złożyć

w sekretariacie szkoły przy ul. Szymanowskiego 12, ankietę rekrutacyjną do udziału w projekcie do dnia 11 grudnia 2015 r.

Organizację procesu rekrutacji przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna, w składzie:

  • przewodniczący komisji - Dyrektor Szkoły mgr inż. Piotr Cygan,
  • członkowie komisji:
    • nauczyciele przedmiotów zawodowych,
    • nauczyciele języków obcych,
    • wychowawcy klas,
    • pedagog szkolny.

W trakcie procesu rekrutacji zostanie zapewniony równy dostęp do uczestnictwa w projekcie kobiet i mężczyzn, zgodnie z zasadą równości szans.

Głównymi kryteriami branymi pod uwagę w naborze będzie:

  • poziom wiedzy ogólnokształcącej i zawodowej;
  • średnia ocen za I semestr w roku szkolnym 2015/2016 i ocen końcoworocznych uzyskanych w roku szkolnym 2014/2015;
  • udział w olimpiadach i konkursach z przedmiotów zawodowych;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego;
  • osiągnięcia szkolne i pozaszkolne ? posiadane certyfikaty i nagrody, kursy;
  • zachowanie, aktywność społeczna uczniów;
  • motywacja do wyjazdu;
  • poziom kształcenia (uczniowie klasy trzeciej zyskują dodatkowe punkty przy naborze do udziału w projekcie. W przypadku braku zainteresowania ze strony uczniów klasy trzeciej, nabór zostanie rozszerzony o uczniów klasy drugiej).

Komisja Rekrutacyjna, na podstawie przeprowadzonej weryfikacji kandydatów, wyłoni dwie listy uczestników projektu: listę główną i listę rezerwową.

Wyniki rekrutacji zostaną opublikowane na stronie internetowej szkoły do dnia 8 stycznia 2016 r.