UWAGA!!! OGŁASZAMY NABÓR UCZESTNIKÓW WŚRÓD UCZNIÓW KLAS III, KSZTAŁCĄCYCH SIĘ W ZAWODZIE: TECHNIK HOTELARSTWA, TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ, TECHNIK INFORMATYK, TECHNIK ŻYWNIENIA I GOSPODARSTWA DOMOWEGO DO UDZIAŁU W PROJEKCIE:
?MŁODZI TECHNICY WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE?
Projekt realizowany będzie w ramach projektu systemowego "Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz szkolenia kadry kształcenia zawodowego" realizowanego przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Udział w projekcie ma na celu:
- zdobycie doświadczenia i kwalifikacji zawodowych na czeskim, włoskim i portugalskim rynku pracy,
- poprawę umiejętności językowych uczestników, w tym języka obcego zawodowego,
- zdobycie nowych kompetencji społecznych przez uczestników,
- poznanie nowych technik organizacji pracy w zawodzie technik hotelarstwa, technik obsługi ruchu turystycznego, technik informatyk, technik żywienia i usług gastronomicznych.
Uczniowie zainteresowani udziałem w projekcie mają obowiązek złożyć
w sekretariacie szkoły przy ul. Szymanowskiego 12, ankietę rekrutacyjną do udziału w projekcie do dnia 11 grudnia 2015 r.
Organizację procesu rekrutacji przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna, w składzie:
- przewodniczący komisji - Dyrektor Szkoły mgr inż. Piotr Cygan,
- członkowie komisji:
- nauczyciele przedmiotów zawodowych,
- nauczyciele języków obcych,
- wychowawcy klas,
- pedagog szkolny.
W trakcie procesu rekrutacji zostanie zapewniony równy dostęp do uczestnictwa w projekcie kobiet i mężczyzn, zgodnie z zasadą równości szans.
Głównymi kryteriami branymi pod uwagę w naborze będzie:
- poziom wiedzy ogólnokształcącej i zawodowej;
- średnia ocen za I semestr w roku szkolnym 2015/2016 i ocen końcoworocznych uzyskanych w roku szkolnym 2014/2015;
- udział w olimpiadach i konkursach z przedmiotów zawodowych;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego;
- osiągnięcia szkolne i pozaszkolne ? posiadane certyfikaty i nagrody, kursy;
- zachowanie, aktywność społeczna uczniów;
- motywacja do wyjazdu;
- poziom kształcenia (uczniowie klasy trzeciej zyskują dodatkowe punkty przy naborze do udziału w projekcie. W przypadku braku zainteresowania ze strony uczniów klasy trzeciej, nabór zostanie rozszerzony o uczniów klasy drugiej).
Komisja Rekrutacyjna, na podstawie przeprowadzonej weryfikacji kandydatów, wyłoni dwie listy uczestników projektu: listę główną i listę rezerwową.
Wyniki rekrutacji zostaną opublikowane na stronie internetowej szkoły do dnia 8 stycznia 2016 r.