Zapraszamy do udziału w III Międzynarodowym Konkursie Kulinarnym, który odbędzie się 22 marca 2023 r. w Gymnázium a Střední odborná škola Podbořany w Republice Czeskiej. Zaproszenie skierowane jest do uczniów klas branży cukierniczej i gastronomicznej w zawodzie: kucharz, technik żywienia i usług gastronomicznych oraz cukiernik.
Termin przesyłania receptur do szkoły w Republice Czeskiej: 30 listopada 2022 r.
Szczegółowe informacje dotyczące konkursu u pani Marii Potyki.
Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie!
Zwycięski wiersz napisała Dominika Turewicz z klasy 3 LO b. Jury postanowiło wyróżnić także utwór Dawida Wojtali z klasy 2 Tm. Nagrody książkowe oraz dyplomy Laureaci otrzymają podczas akademii z okazji zakończenia roku szkolnego.
Zwycięzcom serdecznie gratulujemy weny twórczej.
Celem i zadaniem konkursu jest pokazanie harmonii otaczającego nas świata, zachwycających przestrzeni, zabawnych sytuacji, radosnych chwil i uwiecznienia ukrytego w nich piękna. Wszystkie zdjęcia muszą być wykonane w kadrach prostokąt pionowy (proporcja boków 3:4). Akceptowane formaty plików: jpg, tiff. Tryb koloru pliku: RGB.
Fotografie nadsyłane na konkurs mają dowodzić słuszność tezy, że „ŻYCIE JEST PIĘKNE”!
Zgłoszenia na konkurs należy przesyłać do 10 października br. drogą mailową do pana Grzegorza Galka na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W zgłoszeniu należy podać: imię i nazwisko, adres e-mail, adres korespondencyjny i numer telefonu (wymogi organizatora konkursu).
Prace należało wykonać w grafice komputerowej.
Laureatami wewnątrzszkolnego Konkursu zostali:
- I miejsce- Sandra Kędzior 2 Tgr,
- II miejsce- Michalina Sławik 2 Tgr, Wiktoria Pawełczyk 2 Tgr,
- III miejsce- Mateusz Sobik 2 Tgr, Weronika Kasperek 2Tgr.
Wszystkim serdecznie dziękujemy za udział i za zaangażowanie podczas zmagań konkursowych. Nagrody dla zwycięzców wręczone zostaną podczas akademii z okazji zakończenia roku szkolnego.
Organizatorkami Konkursu były: Magdalena Rojek i Kinga Grygier.
Cele konkursu:
1. Promowanie czytelnictwa.
2. Ćwiczenie umiejętności tworzenia grafiki komputerowej.
3. Rozwijanie u młodzieży zdolności artystycznego spojrzenia na świat.
4. Mobilizacja młodzieży do kreatywnego spędzania czasu wolnego.
Regulamin konkursu:
1. Organizatorami konkursu są bibliotekarze Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Karola Miarki w Pszczynie, którzy włączyli się w obchody Powiatowego Tygodnia Kariery pod hasłem ?Ekwiwalent za talent?.
2. Konkurs adresowany jest do wszystkich uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Karola Miarki w Pszczynie.
3. Konkurs polega na zaprojektowaniu plakatu reklamującego ulubioną książkę. Plakat musi zawierać tytuł, autora dzieła oraz slogan reklamowy.
4. Technika wykonania projektu plakatu to grafika komputerowa. Gotowy projekt ma mieć format A4 i być wydrukowanym w kolorze.
5. Pracę opisaną na odwrocie (imię, nazwisko, klasa) należy przekazać do biblioteki szkolnej do dnia 05.11.2021 r.
6. KRYTERIA OCENY PLAKATU:
- zgodność z tematem,
- ciekawe slogan reklamowy i spojrzenie na ilustrowane dzieło,
- jakość wykonania plakatu.
7. Komisja w składzie: Magdalena Rojek, Joanna Jochemczyk i Kinga Grygier rozstrzygnie konkurs w dniu 09.11.2021 r., wskazując zwycięzcę oraz laureatów II. i III. miejsca.
8. Wyniki konkursu zamieszczone zostaną na stronie internetowej biblioteki oraz szkoły.
9. Nagrody rzeczowe oraz dyplomy dla laureatów konkursu zostaną wręczone podczas akademii z okazji zakończenia roku szkolnego.
10.Szczegółowych informacji udzielają organizatorki konkursu: Kinga Grygier, Magdalena Rojek.
Osoby chętne do wzięcia udziału w konkursie prosimy zgłaszać się bezpośrednio u pani Ewy Kowalskiej lub przez dziennik elektroniczny.
Osoby chętne do wzięcia udziału w konkursie prosimy zgłaszać się u pani Sylwii Rus- Wójcik oraz pani Anny Smusz- Waberskiej w terminie do 29 września br.
Etap szkolny odbędzie się 25 października br.
Strona 71 z 212