KONKURS FOTOGRAFICZNY
?DROGI ŻYCIOWE ABSOLWENTÓW MOJEJ SZKOŁY?

 

autor: Iga Niezgodzka, Roman Link, Grzegorz Galek

W związku z obchodami 70. rocznicy PZS nr 2 w Pszczynie zapraszamy wszystkich chętnych uczniów do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym ?Drogi życiowe absolwentów mojej szkoły?. Atrakcyjne nagrody i tytuł najzdolniejszego młodego fotografa ZIEMI PSZCZYŃSKIEJ czekają!!!

REGULAMIN KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO
?DROGI ŻYCIOWE ABSOLWENTÓW MOJEJ SZKOŁY?

  1. Organizator: Powiatowy Zespół Szkół nr 2 w Pszczynie, ul. Szymanowskiego 12
  2. Uczestnicy: Uczniowie Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Pszczynie
  3. Cele konkursu:
    • propagowanie wśród ludzi młodych sztuki fotografowania, jako jednej z form artystycznego wyrazu, a jednocześnie jednego z najlepszych środków komunikacji międzyludzkiej;
    • rozwijanie wrażliwości artystycznej;
    • prezentacja twórczości młodzieży w dziedzinie fotografii;
    • poznanie indywidualnego spojrzenia uczniów na szkołę i ludzi z nią związanych;
    • uczczenie obchodów 70lecia PZS 2 oraz promocja szkoły.
  4. Zasady ogólne:
    • przedmiotem konkursu są prace fotograficzne wykonane samodzielnie, będące oryginałami;
    • wyklucza się prace tworzone wspólnie (współautorstwo);
    • nadesłane prace należy opisać drukowanymi literami (tytuł pracy, imię i nazwisko autora, numer klasy);
    • autorzy prac nadsyłają oświadczenie o posiadaniu praw autorskich do nadesłanych prac, zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz zgodę osoby fotografowanej na wykorzystanie jej wizerunku do celów promocji szkoły;
    • nagrodzone i wyróżnione prace zostaną opublikowane na stronie internetowej szkoły oraz na jej profilu Facebook, jak też zaprezentowane w budynku szkoły i starostwa powiatowego;
    • przedmiotem konkursu są fotografie, których tematyka wiąże się z podanym tytułem. Technika wykonania fotografii jest dowolna, format wywołanej fotografii nie może być mniejszy niż 18x24 cm, dopuszcza się możliwość przesłania prac drogą mailową lub dostarczenia ich na nośniku cyfrowym. Jeden autor może dostarczyć do siedmiu zdjęć. Fotografie, na których będą znajdować się jakiekolwiek oznaczenia, cyfry (np. daty) będą dyskwalifikowane.
  5. Terminy:
    • Prace wykonane zgodnie z wymogami organizatorów należy przekazać wychowawcom klasy do dnia 17. kwietnia. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi dnia 24. kwietnia.
  6. Nagrody:
    • Oceny prac dokona jury w składzie: Jarosław Kinalski, Roman Link, Iga Niezgodzka, Grzegorz Galek oraz p. prof. Irena Nawrot (Wydział Artystyczny UMCS w Lublinie) Decyzje jury są ostateczne. Laureaci i wyróżnieni otrzymają atrakcyjne nagrody.
  7. Postanowienia końcowe:

W sprawie roszczeń wnoszonych przez osoby trzecie odpowiedzialność ponosi autor nadesłanych prac. Laureat konkursu wyraża zgodę na nieodpłatne publikowanie przez organizatora konkursu nadesłanych przez niego zdjęć. Organizator Konkursu zastrzega sobie prawo do wykorzystania nadesłanych zdjęć (także tych nienagrodzonych) w publikacjach i/lub działaniach promocyjnych Organizatora.
Poprzez przesłanie zdjęcia (lub zdjęć) na Konkurs, Uczestnik potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem oraz akceptuje jego postanowienia
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują powszechne przepisy prawa, w szczególności przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Z 2000 r., Nr 80, poz. 904 z późn. zm.).

Informacje o konkursie można uzyskać:

Grzegorz Galek: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.