Fundacja Edukacyjna im. Jerzego Juzonia organizuje V edycję stypendiów akademickich. W roku akademickim 2016/2017 Fundacja zamierza przyznać 600 stypendiów wypłacanych w 10 miesięcznych ratach po 500zł.

Jeśli:

  • zdałeś egzamin maturalny w 2015 lub 2016 roku,
  • w roku akademickim 2016/2017 po raz pierwszy podejmujesz studia,
  • mieszkasz na wsi lub w mieście poniżej 30 000 mieszkańców,
  • średni miesięczny dochód na osobę w twojej rodzinie w 2015 roku nie przekroczył 1110 zł,

zapoznaj się z Regulaminem Fundacji i zarejestruj się na naszej stronie.

Rekrutacja trwa od 11 lipca do 7 września 2016r. (do godz. 16:00).

Cała operacja rekrutacji stypendystów odbywa się przez Internet! Warunki przyznawania stypendiów w Regulaminie Fundacji na stronie www.fejj.pl. Wszelkie pytania prosimy kierować na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Nasz Fanpage na Facebook'u: www.facebook.com/FEimJJ

 

Nasza szkoła właśnie nawiązała współpracę z Krwiodawstwem w Pszczynie.

W czwartek, 14 kwietnia o godzinie 8 odbędzie się pierwsza akcja oddawania krwi na boisku szkolnym.

Dlaczego warto zostać krwiodawcą?

Już po pierwszej donacji poznasz grupę swojej krwi, która zostanie wpisana do legitymacji ? może przydać Ci się to w przyszłości. Jako krwiodawca masz zapewnioną bieżącą kontrolę stanu swojego zdrowia ? ogólne badanie lekarskie i systematycznie aktualizowane wyniki badań laboratoryjnych.

Komu pomagasz?

Wszystkim chorym, potrzebującym krwi oraz samemu sobie. Kiedyś też możesz jej potrzebować.

Jeśli jesteś już pełnoletni, ważysz 50 kg lub więcej, Twoje samopoczucie nie budzi niepokoju, przyjdź.

Koniecznie pamiętaj, aby rano zjeść lekki, beztłuszczowy posiłek. Nie zapomnij również o dokumencie tożsamości ze zdjęciem (np. dowód osobisty, prawo jazdy, paszport, legitymacja).

Na miejscu będzie zapewniona opieka lekarza.

Zostań krwiodawcą! Możesz uratować czyjeś życie!

 

Najserdeczniejsze życzenia
zdrowych, radosnych i spokojnych
Świąt Wielkiej Nocy,
smacznego jajka, mokrego dyngusa,
a także odpoczynku w rodzinnym gronie.

Niech każdy z Was wykorzysta ten okres czasu jak najlepiej,
każdego dnia znajdując chwilę czasu dla siebie i swoich bliskich.

Niech króliczek przyniesie Wam w prezencie to, czego najbardziej pragniecie,
coś, co pozwoli spełnić choć jedno Wasze marzenie...

 

 W wyniku rekrutacji przeprowadzonej w dniu 08.03.2016 r. przez komisję w składzie:

  • Jarosław Kinalski ? przewodniczący
  • Anna Smusz-Waberska ? członek
  • Joanna Nadgórska ? członek
  • Maria Potyka ? członek

ustalono skład listy rankingowej uczestników projektu: "Młodzi technicy we współczesnej Europie"

  1. Masny Jerzy
  2. Wituła Michalina
  3. Wojtala Aneta
  4. Szczypińska Wioletta
  5. Żelazo Klaudia
  6. Bażanowski Katia

 

Dyrekcja wraz z Radą Rodziców informuje, że została podpisana umowa na organizowanie studniówek z Domem Przyjęć "MARKOWY". Wobec powyższego od 2018r. wszystkie studniówki będą organizowane w w/w lokalu. Szczegółowe informacje wraz z ofertą są dostępne do wglądu w sekretariacie szkoły.

 

Z okazji tłustego czwartku klasa 2Tlg wraz z wychowawcą pragnie bardzo serdecznie zaprosić Rade Pedagogiczną oraz uczniów PZS 2 na kiermasz charytatywny z którego dochód zostanie przeznaczony opłacenie rehabilitacji naszego kolegi. Kiermasz odbędzie się 3 lutego w budynku przy ul. Szymanowskiego oraz 4 lutego w budynku przy ul. Bogedaina.

 

Dnia 9 stycznia 2016 r., tj. w sobotę o godz. 9.30 rozpoczynają się zajęcia z przygotowania kulturowo ? językowego dla uczestników projektu pt: ?Młodzi technicy we współczesnej Europie?. Zajęcia będą się odbywać w budynku szkoły na ul. Szymanowskiego 12 (sala 39, sala 40).

Obecność uczniów zakwalifikowanych do projektu obowiązkowa!!!

 

W wyniku rekrutacji przeprowadzonej w dniu 07.01.2016 r. przez komisję w składzie:

  • Jarosław Kinalski ? przewodniczący
  • Anna Smusz-Waberska ? członek
  • Joanna Nadgórska ? członek
  • Maria Rołka ? członek

ustalono skład listy rankingowej:

  1. Chromik Marcin
  2. Sówka Mateusz
  3. Sochocki Dawid
  4. Drobiczek Mateusz
  5. Fil Mariusz
  6. Szendzielorz Patryk
  7. Strączek Dominik
  8. Jarczok Klaudia
  9. Tomaszewska Dagmara
  10. Komraus Anna
  11. Rzepecka Karolina
  12. Dałek Magdalena
  13. Kordoń Weronika

 

W wyniku rekrutacji przeprowadzonej w dniu 07.01.2016 r. przez komisję w składzie:

  • Jarosław Kinalski ? przewodniczący
  • Anna Smusz-Waberska ? członek
  • Joanna Nadgórska ? członek
  • Maria Rołka ? członek

ustalono skład listy rankingowej uczniów do projektu mobilności ?Młodzi technicy we współczesnej Europie? kierowanych do Portugalii:

  1. Arkadiusz Fryś
  2. Lubski Mateusz
  3. Szmajduch Patryk
  4. Wyrobek Tomasz
  5. Wadas Paul
  6. Mazur Wiktor
  7. Żelazo Maciej
  8. Szczepanek Krystian
  9. Przemyk Kornelia
  10. Szymbara Agnieszka
  11. Czylok Barbara
  12. Zemlak Agnieszka