Zgodnie z Uchwałą nr XIX/134/25 Rady Powiatu Pszczyńskiego w sprawie przyjęcia zasad udzielania wsparcia finansowego zmniejszającego bariery dostępności młodzieży do szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Pszczyński można składać wnioski o zwrot należności za dojazd do szkoły.
Najważniejsze informacje:
- wniosek składa się jednorazowo w danym roku szkolnym (uczeń pełnoletni lub rodzic w przypadku ucznia niepełnoletniego),
- wartość biletu musi być wyższa niż 100 zł,
- maksymalna wysokość refundacji to 80 zł,
- imienny bilet miesięczny należy dostarczyć do sekretariatu do 10 dnia następnego miesiąca.
- wniosek składa się jednorazowo w danym roku szkolnym (uczeń pełnoletni lub rodzic w przypadku ucznia niepełnoletniego),
- wartość biletu musi być wyższa niż 100 zł,
- maksymalna wysokość refundacji to 80 zł,
- imienny bilet miesięczny należy dostarczyć do sekretariatu do 10 dnia następnego miesiąca.
Wniosek należy złożyć w sekretariacie szkoły, a numer konta z danymi właściciela przesłać w wiadomości poprzez dziennik Vulcan do Kornelii Adamik lub Klaudii Jelonek.

